اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی خبر داد

تشکیل پرونده برای 1000 نفر از معتادان بهبود یافته استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی از تشکیل پرونده برای یک هزار و 100 نفر از معتادان بهبود یافته استان خبر داد.

تشکیل پرونده برای 1000 نفر از معتادان بهبود یافته استان مرکزی

محمدعلی الله‌دادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: رئیس جمهور در دیدار با 10 هزار نفر از معتادان بهبود یافته کشور در مرداد ماه سال گذشته قول‌های مساعدی مبنی بر تامین مسکن، اشتغال، آموزش و حمایت‌های اجتماعی دادند که با تصویب هیئت دولت زمینه بهره‌مندی معتادان بهبود یافته از این خدمات فراهم شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت ادارات راه و شهرسازی، کار و تعاون، فنی و حرفه‌ای و بهداشت و درمان در استان‌ها موظف به تامین این خدمات شدند که طی آن بهزیستی موظف شد معتادان بهبود یافته را به این ادارات معرفی کند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: بر این اساس از سال گذشته تاکنون سازمان بهزیستی استان برای یک هزار و 100 نفر از معتادان بهبود یافته استان معرفی‌نامه صادر کرده است که این افراد با معرفی‌نامه به منظور دریافت خدمات به ادارات ذیربط معرفی می‌شوند.

الله‌دادی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اداره راه و شهرسازی استان موظف به ایجاد 97 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و اداره فنی و حرفه‌ای موظف به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 350 نفر از متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه اداره کار و تعاون برای اشتغال این دسته از افراد محدودیتی ندارد گفت: معتادان بهبود یافته برای داشتن کار می‌توانند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته و بعد از اخذ مدرک در رشته مورد علاقه خود جذب به کار شوند و یا اینکه از تسهیلات وام خود اشتغالی و یا مشاغل خانگی بهره‌مند شوند.

به گفته وی افرادی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند که بیش از سه سال از پاکی آن‌ها گذشته باشد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول