اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان:

معتادان آبادانی زیرپوشش جمعیت NGO نگهداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: معتادان آبادانی زیر پوشش جمعیت NGO (جمعیت خیریه بهبود یافتگان) نگهداری می‌شوند.

معتادان آبادانی زیرپوشش جمعیت NGO نگهداری می‌شوند

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مرکز T.C (محل درمان و بستری معتادان) از یکم بهمن‌‌ماه سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده و هزینه‌ها و همه خدمات این مرکز توسط این بخش تأمین می‌شود.

وی افزود: در این راستا معتادان با اختیار خود در این مرکز ثبت‌نام کرده و پس از پرداخت مبلغ 300 هزار تومان برای دوره درمانی، آماده می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان با بیان اینکه این مرکز از بین گزینه‌های پیشنهادی به NGO (جمعیت خیریه بهبود یافتگان) واگذار شده است، گفت: هزینه مذکور بابت سه وعده غذا، کار درمانی، ورزش درمانی، گفتار درمانی، کلاس‌های آگاه‌سازی و بهداشتی دریافت و در این راستا به معتادان خدمات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز T.C این اداره فعال است اما در هفته بهزیستی به افتتاح رسمی می‌رسد، خاطرنشان کرد: معتادان پس از انجام مرحله سم‌زدایی و بستری در مرکز T.C برای ترک نهایی به M.N.T منتقل می‌شوند.

فرحانی در پاسخ به اینکه عملکرد این مرکز با واگذاری به بخش خصوصی تا چه اندازه تعالی پیدا کرده است، افزود: کار کردن در مدت زمان کم نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای موجود باشد و کار بخش خصوصی را باید با معیارهای جذب افراد معتاد و چگونگی استفاده آنها از این مرکز محک زد.

وی گفت: در راستای حمایت از این مرکز اداره بهزیستی تبلیغات مؤثری را با اعلام به اعضای شورای سلامت و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول