اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

کارخانه آجرپزی گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کارخانه آجرپزی گچساران به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کارخانه آجرپزی گچساران افتتاح شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه آجرپزی کمبل گچساران که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: دولت نهم و دهم در مسیر توسعه کشور خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه تلاش کرده است.

محمدحسین حیدر‌پور ابراز داشت: اجرای طرح‌های متعدد اقتصادی، عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی نشان از دلسوزی و خدمت بی‌سابقه دولتمردان نهم و دهم است.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن قابلیت‌های مهم در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.

اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اقدام شجاعانه دولت بود

حیدرپور با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی است تا دولتمردان و مسئولان با بررسی کارنامه کاری، کوشش خود را در راستای خدمات‌رسانی به مردم بیشتر کنند، یادآور شد: مدیریت حوزه­های اقتصاد، صنعت و کشاورزی با محوریت افزایش صادرات و کاهش سرعت واردات در کشور از دیگر اقدامات ارزنده دولت‌ خدمتگزار بوده است.

وی با اشاره به کاهش وابستگی ایران به صادرات نفت بیان داشت: در این چند سال اخیر نسبت واردات و صادرات به طور محسوسی کاهش داشته و کاهش رشد صادرات غیر نفتی نیز از دیگر موفقیت‌های مهم و ارزنده دولت‌های نهم و دهم است.

حیدرپور اجرای بزرگترین طرح اقتصادی کشور یعنی هدفمندی یارانه‌ها را از شجاعانه‌ترین اقدامات دولت در راستای تقسیم عادلانه دارایی‌ها عنوان کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح کارخانه آجرپزی گچساران تصریح کرد: این کارخانه از پروژه‌های مهم افتتاحی این شهرستان به مناسبت هفته دولت است.

حیدرپور میزان اعتبار هزینه شده برای کارخانه آجرپزی گچساران را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: این کارخانه در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث شده است.

وی نوع محصول این کارخانه را آجر ماشینی و آجر پرسی عنوان کرد و افزود: ظرفیت این کارخانه 60 میلیون قالب در سال و اشتغالزایی 36 نفر است.

حیدرپور حمایت از طرح‌های اقتصادی را از اولویت‌های برنامه‌های صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول