اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین هفته دولت

نخستین طرح مهر ماندگار در کردستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: دانشکده دندانپزشکی کردستان در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به عنوان اولین طرح مهر ماندگار استان به بهره‌برداری رسید.

نخستین طرح مهر ماندگار در کردستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مراسم افتتاح این پروژه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجائی اظهار کرد: فاز اول این دانشکده با زیربنای 6 هزار مترمربع و صرف هزینه 24 میلیارد ریال احداث شده است.

طیب قدیمی با بیان اینکه احداث این دانشکده یکی از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان است، تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای این فاز از محل اعتبارات سفر دوم هیئت دولت و همچنین از منابع داخلی دانشگاه و با کمک استانداری تامین شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 10 میلیارد ریال برای تجهیز این دانشکده هزینه شده است، بیان داشت: خرید تعدادی از دستگاه‌های مورد نیاز برای آموزش بیشتر دانشجویان در سال‌های بالاتر تحصیل هم در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک دانشجویان پذیرش شده رشته دندانپزشکی از امکانات بالینی این فاز استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بدون شک راه‌اندازی این دانشکده تربیت نیروی متخصص اعم از دندانپزشک عمومی و حتی رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سطح کشور و همچنین ارتقای بهداشت دهان و دندان در سطح استان را به دنبال دارد.

قدیمی خاطرنشان کرد: فاز دوم دانشکده دندانپزشکی شامل احداث کلینیک و درمانگاه دندانپزشکی است که به صورت 24 ساعته به عموم مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: مجموعه کامل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از دانشکده‌های نمونه کشور هم از لحاظ تربیت نیرو و هم ارائه خدمات دندانپزشکی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این دانشکده شاهد ایجاد مهر ماندگاری در ارائه خدمات سلامت درحوزه بهداشت دهان و دندان در استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از استاندار کردستان خواست که این دانشگاه را در راه‌اندازی فاز 2 دانشکده دندانپزشکی کمک کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول