اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و آموزشی در نوشهر

خبرگزاری فارس: پروژه‌های عمرانی و آموزشی در بخش کجور مازندران با حضور مسئولان نوشهر و بخش کجور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و آموزشی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، پروژه‌های عمرانی و آموزشی در بخش کجور مازندران پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان نوشهر و بخش کجور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این پروژه‌ها مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی دخترانه حضرت معصومه(س) کجور در روستای دشت نظیر رسما افتتاح و برای سال تحصیلی 92-91 آماده بهره‌برداری شد.

فرماندار نوشهر در این مراسم بیان داشت: پروژه‌های عمرانی و آموزشی در بخش کجور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا به دست آمده و باید همواره قدردان آن باشیم.

محمدعلی قمی خاطرنشان کرد: امیدواریم زیرساخت‌های کجور به گونه‌ای پیش برود که شاهد مهاجرت معکوس روستاییان از شهر به روستاها باشیم.

وی افزود: بسیار خرسند هستیم که مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی دخترانه حضرت معصومه(س) کجور در روستای دشت نظیر با ساختمانی بزرگ و بسیار زیبا به بهره‌برداری رسید و امید است تا دانش‌آموزان کجوری از این مکان مدارج علمی را طی کرده و به مراتب بالایی دست یابند چرا که این یکی از آرزوهای همه مردم و مسئولان در بخش کجور است.

بخشدار کجور نیز ابراز داشت: عملیات ساخت مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی دخترانه حضرت معصومه(س) کجور در متراژ یک‌هزار و 750 متر از نیمه دوم سال 88 به مساحت کلی 3 هزار متر مربع آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از این فضای آموزشی بسیار مطلوب در کجور هستیم.

سید نادر موسوی‌زاده با بیان اینکه برای احداث این مدرسه شبانه‌روزی یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده، افزود: در بخش کجور در زمینه امکانات و نفرات دانش‌آموزی مشکلی نداریم، اما بحث نبود اشتغال پایدار و قابل اتکا به لحاظ اقتصادی و درآمدی موجب شده تا مهاجرت زیادی صورت بگیرد.

به گزارش فارس، با حضور مسئولان نوشهری و بخش کجور خوابگاه پسرانه مدرسه راهنمایی امام خمینی (ره) کجور نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره در محوطه حیاط این خوابگاه از دیگر پروژه‌های عمرانی در هفته دولت در بخش کجور بود که از سوی مسئولان کلنگ آن به زمین زده شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به برکت خون شهدا و حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار در عرصه‌های مختلف و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته و ما امروز شاهد افتتاح چند پروژه ارزشمند در بخش کجور هستیم و امیدواریم روز به روز کجوری آبادتر را شاهد باشیم.

قاسم احمدی با بیان اینکه اماکن آموزشی زیادی در کشور احداث شد تصریح کرد: احداث سالن ورزشی و اماکن آموزشی در شهرهای نوشهر و چالوس از جمله برنامه‌هایی که در آینده احداث می‌شود.

* بهره‌برداری از یک واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در کجور

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره‌برداری از خانه مددجویان بهزیستی در کجور عنوان کرد: امروز توجه به اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه از دغدغه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز بر توجه بیشتر به این اقشار همواره تاکید دارند.

وی افزود: باید همواره تلاش همه مسئولان به گونه‌ای باشد که اقشار پایین دست و ضعیف جامعه مورد توجه خاص قرار گیرند و مشکلات آنها یکی پس از دیگری برطرف شود.

فرماندار نوشهر نیز متذکر شد: این پروژه از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری انجام شده و خدا را شاکریم که در شهرستان نوشهر کمیته امداد و بهزیستی در دو بخش شهری و روستایی فعالیت بسیار خوبی را دارند.

محمدعلی قمی اذعان داشت: توجه به دهک‌های پایین جامعه مورد هدف بود تا در زمینه سرپناه دادن به آنها تلاش شود که از نعمت سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان نوشهر محقق شد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول