اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

4 مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای در خوزستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت چهار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

4 مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای در خوزستان افتتاح شد

رحمان قلاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح‌های عمرانی را 10 میلیارد و 156 میلیون ریال و منبع تأمین آن را اعتبارات ملی و استانی اعلام کرد.

وی این طرح‌های آموزشی را شامل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید علی هاشمی شهرستان باوی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای کرخه شهرستان هویزه، مرکز آموزش هتل‌داری و گردشگری شهرستان خرمشهر و مرکز تخصصی سنجش و مهارت استان در اهواز نام برد و خاطر نشان کرد: این مراکز در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای احداث و تجهیز شده که امیدواریم با ارائه آموزش‌های مهارتی در این مراکز اشتغال مناسبی را برای جوانان بومی جویای کار در مناطق فراهم نمائیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با افتتاح این مراکز بیش از 2 هزار و 800 مترمربع به فضای آموزشی مراکز آموزشی استان افزوده شده و تعداد مراکز به 48 مرکز افزایش یافت.

قلاوند اظهار داشت: رشته‌های آموزشی این مراکز متناسب با نیاز منطقه انتخاب و تجهیزات آن براساس تکنولوژی روز انتخاب شده است.

به گفته وی، علاوه بر چهار مرکز، مراکز دیگری در سطح شهرستان‌های مختلف استان در حال احداث هستند که پس از تکمیل و تجهیز در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول