اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

4 طرح عمرانی در منوجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان بهره‌برداری از 4 طرح عمرانی در بخش آسمینون شهرستان منوجان آغاز شد.

4 طرح عمرانی در منوجان بهره‌برداری شد

جهانگیر تشکری در حاشیه آیین افتتاح پروژه عمرانی در بخش آسمینون شهرستان منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بخش راه‌سازی و روکش آسفالت پروژه سالارآباد لاریان به طول 4.5 کیلومتر و عرض شش متر با اعتبار بیش از 480 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در بخش مسکن طرح هادی لاریان با حجم عملیات 6 هزار و 296 متر مربع و تعریض پل و 3 هزار و 363 متر خط کشی با بیش از 150 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

تشکری تصریح کرد: در بخش امور آب نیز فاز یک تأمین آب هوروئیه با نصب یک ترانس 20، مخزن 300 متر مکعبی و چهار کیلومتر و 300 متر خط انتقال آب با اعتبار بیش از 500 میلیون تومان افتتاح شد که تمام شبکه لاریان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی نیز خانه عالم لاریان با زیربنای 70 متر با اعتباری بیش از 15 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار منوجان گفت: در بخش منابع طبیعی، بند آبخیزداری کندر با حجم 3 هزار متر مکعب با اعتبار 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول