اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روز هفته دولت

زمین فوتبال چالوس بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، زمین فوتبال و طرح توسعه ورزشگاه چالوس به بهره‌برداری رسید.

زمین فوتبال چالوس بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در این مراسم که عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، رئیس تربیت بدنی چالوس با اشاره به مصوبات پرخیر و برکت سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان چالوس به ویژه در بخش ورزشی گفت: چهار پروژه مهم ورزشی در سفر رهبر معظم انقلاب در بخش تربیت بدنی و ورزش در شهرستان چالوس مورد تصویب قرار گرفته است.

سید نورالدین حسینی اظهار داشت: احداث سالن طبقاتی ورزشی چالوس با اعتبار یک میلیارد و250 میلیون تومان، ساخت استادیوم 5 هزار نفره ورزشی به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون تومان، چمن، احداث رختکن زمین فوتبال آهنگرکلا و زمین فوتبال ورزشگاه چالوس از این مصوبات بوده است.

وی درباره زمین فوتبال چالوس نیز ادامه داد: دیوار کشی، فنس، جداول اطراف زمین، کانال‌های عرضی و طولی، چمن کاری و سیستم آبیاری از مشخصات این پروژه بوده که اعتبار 150 میلیون تومانی داشته است.

هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای خیر و برکت بسیار بوده که بخش تربیت بدنی و ورزش نیز از آن بهره برده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول