اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

اجلاس غیرمتعهدها به نظام اسلامی در جهان قوت داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: اجلاس غیر متعهدها به نظام اسلامی در جهان قوت داد و امیدواریم این اجلاس بتواند با اقدام یکجانبه گرایانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تشنج در منطقه مقابله کند.

اجلاس غیرمتعهدها به نظام اسلامی در جهان قوت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سیرجان اظهار داشت: نگاه جهان به اجلاس تهران است و ما امیدواریم این اجلاس بتواند با اقدام یکجانبه‌گرایانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تشنج در منطقه مقابله کند، همان گونه که ایران اسلامی مقابل شیطنت‌های آنان ایستاده است.

وی افزود: کشورهای غیر متعهد در ایران اسلامی پیشرفت‌های ما را در زمینه‌های مختلف مشاهده می‌کنند و نقش ایران اسلامی را در جهان می‌بینند.

حسینی تصریح کرد: این اجلاس نقش به سزایی در روابط بین‌الملل دارد و حل مسائل سوریه و بحرین که از خواسته نظام اسلامی بوده است در این اجلاس امیدوارکننده است.

امام جمعه سیرجان افزود: اجلاس غیر متعهدها به نظام اسلامی در جهان قوت داد و این قوت و قدرت که ناشی از استقلال که محور حرکت جنبش عدم متعهد است، موجب شده امروز از سیاست‌های غرب و شرق تبعیت نکنیم و در جهان الگو باشیم و این الگو بودن در اجلاس تهران به گوش ملت‌های جهان می‌رسد.

وی اضافه کرد: اجلاس جنبش عدم تعهد بزرگ‌ترین اجلاس بعد از سازمان ملل متحد است که در ساختار حرکتی خود مؤثر در تحولات منطقه و جهان است.

حسینی گفت: توجه به بحران سوریه نیز از مسائل مطرح شده اجلاس است که در این زمینه قابل توجه است که رژیم صهیونیستی و غرب با از دست دادن مصر می‌خواهند با تعویض رژیم مردمی بشار اسد پایگاه حمایتی برای صهیونیسم داشته باشد که باید با حمایت اجلاس از رژیم مردمی بشار اسد از دخالت در سوریه و دادن تسلیحات به تروریست‌های حامی صهیونیسم جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران تحرکات غرب در تحریم ایران اسلامی حداقل شود و به توانمندی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی کمک و همکاری شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول