اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

500 مسجد مازندران دارای کانون فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: 500 مسجد استان مازندران دارای کانون فرهنگی و هنری است که 20 درصد مساجد را شامل می‌شود.

500 مسجد مازندران دارای کانون فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های مساجد استان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رویکرد و توجه به فرهنگ شکل گرفت که این نکته‌ای بسیار مهم است.

وی با تاکید بر احیای کارکردهای مساجد توسط مدیران کانون‌های مساجد اظهار کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد و توجه به شعار مسجدمحوری از سوی دولت و مجلس بیش از پیش فراهم شود.

طاهایی ادامه داد: کارکرد فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و آموزشی مساجد مهم‌ترین فعالیت‌های مساجد توسط هیئت امنا، مدیران و اعضای کانون‌های مساجد است و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی‌های مساجد در حوزه‌های مختلف است که توسط کانون‌های مساجد راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید به نقش مساجد در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این اماکن نقش مهمی را در این دوران‌ها ایفا کردند.

طاهایی افزود: 500 مسجد استان مازندران، کانون فرهنگی و هنری دارند که 20 درصد مساجد را شامل می‌شود که دارای استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی هستند.

استاندار مازندران بیان داشت: برنامه‌ها از دیدگاه مقام معظم رهبری باید مسجد محور باشند و برای تحقق این مهم باید اهتمام مضاعف داشت و تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای این امر باید برنامه‌ریزی اصولی انجام دهند.

وی بامثبت ارزیابی‌کردن راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های مساجد، خواستار برپایی اینگونه از نمایشگاه‌ها شد و افزود: این نمایشگاه منصه ظهور نخبگان مسجدی است و الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود و در آینده کشور، تاثیرهای ارزشمندی دارند.

طاهایی گفت: در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های مساجد مازندران، ایده‌های جالبی عرضه شد که جای بس تامل دارد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول