اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

آغاز طرح «مسجد نت» در مساجد بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از آغاز راه‌اندازی طرح مسجد نت در مساجد این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح «مسجد نت» در مساجد بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی در دیدار با جمعی از روحانیون شهر بویین زهرا با اشاره به راه‌اندازی و اجرای طرح مسجد نت به صورت سراسری در مساجد این شهرستان در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: این طرح به منظور آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان بویین زهرایی با شبکه‌های مجازی مذهبی و شیعیان انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون این طرح به طور آزمایشی در بیش از دو مسجد این شهرستان به اجرا در آمده است، افزود: استقبال خوب و ارزشمند همشهریان از طرح مذکور مایه دلگرمی و قوت قلب برای ادامه فعالیت و تلاش فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسیب‌های فرهنگی در جامعه آن طور که باید مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار نمی‌گیرد، عنوان کرد: تخریب اعتقادات و باور‌های مشترک و رایج بین جوامع اسلامی امروز به عنوان مهم‌ترین هدف دشمنان تلقی شده که تلاش ویژه خود را نیز بر روی این موضوع متمرکز کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: انقلاب اسلامی بر پایه محور‌های اصلی و زیربنایی مشترکی به وجود آمده که همه موظفیم در این مسیر گام برداریم.

عباسی ادامه داد: جریان‌های فکری مختلفی که از دوره تشکیل دین مبین اسلام تاکنون وجود داشته، متفاوت است و تعدادی از آن اندیشه‌ها در صراط الهی و تعداد دیگری نیز در صراط غیر الهی و انحرافی قرار داشته است.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی مجدد فرهنگ و سیره انقلاب اسلامی بیان کرد: هنر روحانیون و مبلغان دینی امروز باید این باشد که با علم و آگاهی خویش در راستای اشاعه فرهنگ و ارزش‌های مذهبی گام برداشته و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول