اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

تکلیف‌گرایی لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری پیروزی در دفاع مقدس را حاصل تکلیف‌گرایی رزمندگان دانست و گفت: کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن فکر خوب می‌خواهد و فکر خوب نیز حاصل انگیزه و تکلیف‌گرایی است.

تکلیف‌گرایی لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان، اظهار داشت: کار، تلاش و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی افزود: کار، زمانی که برای رضای خدا باشد خداوند هم به آن جلوه می‌دهد و چون شهیدان رجایی و باهنر قصدی جز خدمت برای مردم نداشتند، خداوند هم نام آنان را ماندگار کرد.

سرافراز با تشکر از اقدامات انجام شده توسط رده‌های نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در سال گذشته، گفت: معاونت‌های مختلف از جمله روابط عمومی و تبلیغات، تأیید شرعی، عقیدتی، مالی و طرح و برنامه همچنین امور فرهنگی خانواده‌ها و امور سیاسی درخشش خوبی داشتند که انتظار می‌رود بهتر از سال گذشته به کار خود ادامه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‎هاشم(ع) در ادامه با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) به بیان خصوصیات افراد مومن و با تقوا پرداخت و گفت: چه بسا فردی که ما در جامعه کم اهمیت می‌شماریم، در نزد خدا برتر باشد و آن چیزی که مهم است، قرب به خداوند است.

وی افزود: برای برادر دینی خود ارزش قائل شویم تا خداوند به نظر رحمت به ما بنگرد.

سرافراز در ادامه با اشاره به گفته‌های معصومین(ع)، گفت: ما نباید هرگز خود را از دیگری برتر بدانیم و مغرور دنیا شویم و همیشه در کار و رفتارمان با دیگران خودمان را کمتر از دیگران بدانیم تا پله‌های ترقی را طی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود، تکلیف‎گرایی را یکی از وظایف مهم دانست و گفت: اگر تکلیف و وظیفه خود را به خوبی شناختیم و به آن عمل کردیم، همواره ملازم رهبری و نایب امام زمان(عج) خواهیم بود چه بسا عمل به وظیفه و تکلیفی که گردن ماست، بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: اگر خواهان تأثیرگذاری هستیم باید از روزمره‏گی خارج شویم، زیرا ایستادگی بر پایه اصول و ارزش‌ها سخت است و باید در این راه از هستی گذشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم ارزش‌مدار باشیم و پای ارزش‌های انقلاب بایستیم و قصد پاسداری از نظام را داریم باید در این راه، وقت و هزینه مناسبی را مد نظر بگیریم.

سرافراز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را حاصل تکلیف‌گرایی رزمندگان اسلام دانست و گفت: امروز کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن، فکر خوب می‌خواهد و فکر خوب حاصل انگیزه و تکلیف‎گرایی است.

وی افزود: ما باید سپاه را برای حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها زنده نگه داریم چون هر کجا که سپاه وارد عمل شده، مأموریت خود را به خوبی انجام داده است و این حاصل تکلیف‌گرایی و ولایت‎پذیری پاسداران است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول