اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجن:

دشمن در جنگ نرم به دنبال تضعیف اعتقادات ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: دشمن در جنگ نرم خود به دنبال تضعیف اعتقادات ملت ایران به ویژه جوانان پرشور و ولایت‎مدار این کشور است.

دشمن در جنگ نرم به دنبال تضعیف اعتقادات ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‌پور ‌در جمع بسیجیان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، مقابله با جنگ فرهنگی دشمن را ضروری دانست و اظهار داشت: مقابله جدی در این جبهه به مراتب مهم‌تر از جبهه نظامی است.

وی افزود: بسیجیان باید هوشیاری خود را در مقابل جریان‌های فکری و سیاسی منحرف که درصدد به چالش کشیدن نظام هستند، حفظ کنند.

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم خود به دنبال تضعیف اعتقادات ملت ایران به ویژه جوانان پرشور و ولایت‎مدار این کشور است، اما باید بداند که جوانان این مرز و بوم با هوشیاری خود مانع از دستیابی دشمنان نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود خواهند شد.

حسین‌پور اذعان داشت: جوانان ایران اسلامی باید با حرکت خود در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری از نظام و دستاوردهای آن به صورت همه‌جانبه و با آگاهی لازم دفاع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در ادامه از نظام تربیتی شجره طیبه صالحین به عنوان خط مقدم مبارزه با جبهه کفر و استکبار یاد کرد و گفت: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین به صورت منسجم و با برنامه‌ریزی مدون، نیروهای کارآمد و مؤمن به منظور اداره آینده نظام پرورش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مومن و انقلابی ما با بصیرت و هوشیاری و حرکت در مسیر آرمان‌های امام، شهدا و ولایت فقیه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید کرده و بر عزت و عظمت نظام اسلامی خواهند افزود.

انتهای پیام‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول