اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

طرح ولایت نشانه اهتمام دانشجویان به فعالیت در عرصه جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در قزوین طرح ولایت بسیج دانشجویی را یک حرکت عظیم برشمرد و گفت: حضور پرشور دانشجویان در این طرح نشان از اهتمام این عزیزان به فعالیت در عرصه جنگ نرم با دشمن دارد.

طرح ولایت نشانه اهتمام دانشجویان به فعالیت در عرصه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در ششمین روز از طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین در طرح دانشجویان دانشگاه‌های سراسری این استان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: بسیج دانشجویی به دنبال رسالت بزرگی است که در طی این رسالت عظیم افسران جنگ نرم هموزن انقلاب را در بعد معرفتی مهارتی عقیدتی و بصیرتی تربیت کند.

وی طرح ولایت را از جمله فعالیت‌های موثر در راستای تحقق این هدف دانست و یادآور شد: طرح ولایت از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها برای آمادگی جوانان و دانشجویان در میدان‌های جنگ نرم است که دانشجویان نیز در ایام تعطیلات تابستان با حضور چند روزه خود در این طرح اهتمام خویش را برای فراگیری مبانی معرفتی، بصیرتی، عقیدتی و مهارتی نشان دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به تشویق اجمالی طرح ولایت پرداخت و یادآور شد: در دوران مقدس نیز افسران با برنامه‌ریزی فرماندهان وارد جنگ می‌شدند و اگر توفیق و پیروزی در دفاع مقدس حاصل شد به سبب همین برنامه‌ریزی‌های فرماندهان و همچنین فرمانبرداری افسران از آنها بود.

آبنوش در ادامه با بیان این مطلب که دشمن از چند جبهه علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده است، یادآور شد: دانشجو و دانشگاه و جامعه فکری همواره یک فرصت هستند که باید این فرصت‌ها را ارج نهاد.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه واحدهای درسی عمومی در دانشگاه‌ها از سوی همه دانشجویان گذرانده می‌شود، عنوان کرد: واحدهای عمومی جزو واحدهای مهم دانشگاهی است که باید در این کلاس‌ها توسط اساتید از شبهه‌هایی که دشمنان برای جوانان امروز برنامه‌ریزی کرده‌اند، پرده برداشت.

وی در خاتمه دانشجویان را سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اذعان کرد: باید به دانشجویان به عنوان سرمایه‌های انقلاب نگریست و آنها را برای اداره کردن فردای این مرز و بوم آماده کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول