اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم مطهر سید میرمحمد (ع) شیراز

نمایشگاه «هم‌پای محراب» سال‌های آینده نیز برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: بنا داریم تا نمایشگاه «هم‌پای محراب» را در حرم مطهر سید میرمحمد (ع) شیراز در سال‌های آینده نیز برپا کنیم.

نمایشگاه «هم‌پای محراب» سال‌های آینده نیز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان فارس، جواد عبادی در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های مساجد استان فارس که در سالن دارالملائک حرم مطهر سید میرمحمد (ع) برادر حضرت شاه‌چراغ (ع) برگزار شد، اظهار داشت: تاسیس کانون‌های مساجد کشور به دنبال منویات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بود و امروز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با نصب‌العین قرار دادن رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مساجد توانسته است به هدف خود نزدیک‌تر شود.

وی افزود: 20 سال پیش ستاد عالی کانون‌های مساجد به دنبال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در 18 اسفندماه سال 1371 تاسیس شد و دلیلی که امروز آن نهال کوچک را به درخت تنومندی تبدیل کرده، استفاده از ابزار هنری و فرهنگی در مساجد به عنوان وسیله‌ای برای انتقال مفاهیم اسلامی است.

عبادی در مورد نمایشگاه استان فارس گفت: شاخصه‌ای در این نمایشگاه وجود داشت که در هیچ جای دیگری نیست و آن ذوق و هنر بچه‌های مسجدی این استان بود که در تمام غرفه‌ها محسوس است.

این مسئول با ابلاغ سلام و تشکر دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان فارس افزود: هر چند بازدید مسئولان از نمایشگاه استان فارس کم بود اما یقین داشته باشید که کاری که شما انجام می‌دهید، به هدر نمی‌رود چراکه هدف شما مسجد و رضای خداست و مسیری روشن را در پیش گرفته‌اید.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه ملی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تشکر ویژه از تولیت، مدیریت، مدیران و خادمان آستان مقدس احمدبن موسی (ع) گفت: این نوید را به شما می‌دهیم که بنا داریم این نمایشگاه را در سال‌های آینده نیز برپا کنیم.

مدیرکل روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همچنین از ائمه جماعات، هیئت امنا، مدیر، مسئولان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، نخبگان، هنرمندان، مخترعان و مبتکران استان فارس و تمام عوامل اجرایی برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های مساجد استان فارس قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول