اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

مهره‌های بیگانه به اقتدار ایران در اجلاس غیر متعهدها اعتراف کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: اقتدار و شرف عزت ایران در اجلاس عدم تعهد بر همگان آشکار شد و مهره‌های بیگانه هم به اقتدار ایران اعتراف کردند.

مهره‌های بیگانه به اقتدار ایران در اجلاس غیر متعهدها اعتراف کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به نتایج بسیار خوب برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران اظهار داشت: حضور باشکوه سران کشورهای غیر متعهد در این اجلاس موجب شناسایی قدرت ایران در جهان شد و به ادعاهای دروغین استکبار جهانی پایان داد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه آمریکا و هم دستانش تمام تلاش خود را برای عدم برگزاری این اجلاس به کار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: با وجود این اقدامات حضور کشورها در این اجلاس بی‌نظیر است.

وی نتایج اجلاس را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این اجلاس اثرات بسیار خوبی برای اقتصاد کشور به ارمغان می‌آورد که در رشد و بالندگی کشور موثر است.

سلیمانی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این اجلاس تصریح کرد: این سخنان به گوش جهانیان رساند که ما حکومتی را می‌خواهیم که از بطن مردم برخاسته باشد و در راستای خدمت به مردم و عدالت حرکت کند.

وی عنوان کرد: در حالی که غرب مسئله انزوای ایران را مطرح می‌کند، برگزاری این اجلاس می‌تواند گامی بسیار بزرگ در جهت معرفی کشور ایران به جهان باشد.

امام جمعه بافق افزود: اجلاس سران غیرمتعهدها می‌تواند زمینه روابط خوبی برای توسعه و عمران و آبادانی کشور را با کشورهای دنیا ایجاد کند.

سلیمانی با بیان اینکه ایران با دست پر و پیروزمندان از این اجلاس بیرون خواهد آمد، یادآور شد: محکومیت تروریسم و دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان و جهان از دستاوردهای بزرگ این اجلاس است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مسئولان نظام در هفته دولت با مقام معظم رهبری بیان داشت: دولتمردان نظام با پیروی از منویات مقام معظم رهبری نقاط قوت را دنبال و نسبت به رفع نقاط منفی و ضعف‌ها تلاش کنند.

وی وحدت و همدلی مسئولان کشور را عامل پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: انسجام مجموعه حکومت و سران سه قوه رمز پیروزی و ثبات نظام است.

سلیمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت شهادت آیت‌الله قدوسی اظهار داشت: شخصیت این شهید بزرگوار الگویی کامل از یک انسان پاک و وارسته است که خاطراتش هنوز جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول