اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

مسئولان با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر پاسخگویی به موقع مسئولان و مدیران به نیازهای مردم، گفت: ایران امن‌ترین کشور دنیاست و زمینه‌های خدمتگزاری بیشتر فراهم است.

مسئولان با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی ایران مترقی‌ترین و کارآمدترین نظام حکومتی جهان بوده و مسئولان خدوم این نظام مقدس همواره با تمام توان برای رفع نیازهای مردم گام برمی‌دارند.

وی با تقدیر از حضور نمایندگان مردم کردستان در نمازهای جمعه و جماعت و حضور مسئولان استانی در مناسبت‌های دینی و مذهبی تصریح کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار کردستان شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و باید نمایندگان مردم و مسئولان و مدیران همواره با تمام توان در راستای خدمت صادقانه به آنان گام بردارند.

امام جمعه سنندج با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام اسلامی در نقاط مختلف کشور به ویژه در مناطق شهری و روستایی استان کردستان، اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه مسئولان و همدلی  و اتحاد آنان شاهد خدمات گسترده‌ای در سطح استان باشیم.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: توجه به نیازهای مردمی و پاسخگویی به نیازهای آنان از جمله اولویت‌هایی است که باید همواره مسئولان مدنظر داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: بدون شک خدمت صادقانه به مردم از والاترین عبادت‌ها به شمار آمده و باید مسئولان با تمام توان برای پاسخگویی به نیازهای مردم و رفع محرومیت‌ها در استان گام بردارند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید با تمام توان برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به آموزه‌های دینی و مبانی هویت‌بخش تلاش کنیم چراکه آینده جامعه اسلامی در گرو جوانانی سالم و متدین خواهد بود.

ماموستا مجتهدی نظام مقدس ایران اسلامی را مترقی‌ترین و کارآمدترین نظام حکومتی و مسئولان این نظام را مدبرترین مسئولان و حاکمان جهان معرفی کرد و افزود: در سایه عمل به منویات عالمانه مقام معظم رهبری و مشارکت و همدلی گسترده مردم با مسئولان هم‌اکنون ایران اسلامی با عزت و اقتداری روزافزون به سوی خودکفایی در عرصه‌های مختلف گام برداشته و به فضل الهی این روند با حفظ اتحاد و انسجام مردم و مسئولان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول