اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

برگزاری اجلاس عدم تعهد بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران، بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی کشور است.

برگزاری اجلاس عدم تعهد بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی کشور است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اظهار کرد: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران، دستاوردهای مهم و بزرگ اسلامی بسیاری را به دنبال دارد.

*اجلاس "نم" جهان غرب را به انزوا کشانده است

وی افزود: این اجلاس امروز جهان غرب را به انزوا کشانده و نشان می‌دهد که کارشکنی‌های دشمنان به خصوص اسرائیل و آمریکا بی‌اثر بوده است.

فرماندار ویژه آبادان همچنین عنوان کرد: اجلاس «نم» بیش از پیش ایران را به عرصه‌های جهانی معرفی کرده و نشان می‌دهد که این نظام و انقلاب همواره با اقتدار بدون توجه به ترفندهای دشمنان ایستاده و مقاوم است.

وی با اشاره به اینکه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با حضور 120 کشور جهان در ایران برگزار شد، گفت: این اجلاس بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی کشور است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول