اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان:

اجلاس نم پروژه ایران‌هراسی غرب را با شکست مواجه کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: اظهارنظرهای ضداستعماری نمایندگان کشورها در اجلاس نم پروسه ایران‌هراسی و ایران‌گریزی غرب را با شکست مواجه ساخت.

اجلاس نم پروژه ایران‌هراسی غرب را با شکست مواجه کرد

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همگان دیدند که سردمداران غرب یکبار دیگر در مقابل عظمت و اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: منویات و فرمایشات سنجیده رهبر معظم انقلاب در اجلاس نم هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.

وی افزود: حضور بیش از 120 کشور دنیا که دو سوم اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد را تشکیل می‌دهند و اظهارنظرهای ضداستعماری نمایندگان این کشورها در این اجلاس پروسه ایران‌هراسی و ایران‌گریزی که مدت‌ها غرب به دنبال طراحی آن بود را با شکست مواجه ساخت.

نظری یادآوری شد: ایران اسلامی در حال حاضر بیش از پیش در دنیا شناخته شده و اقداماتش در بحث مبارزه با تروریسم، نفی سلطه خارجی و برخی دیگر از مسائل مهم بین‌المللی مورد اعتماد و استقبال دیگر کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ایران سرافراز هم‌اکنون پیش‌قراول مبارزه با استکبار در سطح جهان شده و کشورهای عضو عدم تعهد و نیز سایر ملل مستقل و آزادیخواه خط مشی ضداستکباری ایران را در قالب تفکرات خود دنبال می‌کنند.

نظری تصریح کرد: با توجه به اقتدار روزافزون ایران در عرصه بین‌المللی، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، این عظمت کشورمان را بر نمی‌تابند و به دنبال انزوای سیاسی ایران در منطقه هستند که قطعاً در این راه نیز همانند گذشته کشورمان با ارائه راهکارهای قوی دیپلماتیک مانع از به نتیجه رسیدن این اقدامات خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این اجلاس و استقبال چشمگیر اعضای دعوت شده آن در کنار بیانات حکیمانه مقام عظمای ولایت و موضع‌گیری‌های بی‌نظیر معظم‌له و تصویب بیانیه پایانی، ایران را در جمع کشورهای مهم و تاثیرگذار در سطح منطقه و جهان قرار داد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: به طور قطع ریاست سه ساله ایران بر اجلاس کشورهای عدم تعهد موجب تحولات اساسی در برنامه‌های آینده این اجلاس و تغییر رویکرد معادلات در عرصه سیاست منطقه‌ای و بین‌المللی شده و دستاوردهای مهم و ارزنده‌ای را برای کشورهای عضو این اجلاس به همراه خواهد داشت.‌

وی در پایان گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری عامل مهم تقویت جایگاه ایران در جهان شده و کشورمان با صلابت راه توسعه و پیشرفت خود را تا رسیدن به قله‌های رفیع سرفرازی طی خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول