اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اجلاس تهران نشانه نقش کلیدی ایران در مناسبات بین‌المللی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی نشانه نقش کلیدی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و جهان است.

اجلاس تهران نشانه نقش کلیدی ایران در مناسبات بین‌المللی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید پاسدار مسلم احمدی‌پناه اظهار داشت: افتخارات ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌الملل به برکت خون پاک شهیدان این مرز و بوم است.

وی به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و افزود: حضور گسترده سران و مسئولان عالی‌رتبه کشورهای عضو و همچنین دبیرکل سازمان ملل متحد در این اجلاس که در میان تبلیغات وسیع رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی و برخلاف توصیه‌های آنها شکل گرفت، نشان داد که جمهوری اسلامی یک جایگاه مهم، استراتژیک و قابل توجه در منطقه و دنیا دارد و نمی‌توان به این جایگاه در مناسبات بین‎المللی بی‌توجه بود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: اجلاس تهران در حالی با حضور قابل توجه و کم‌نظیر سران عضو جنبش غیرمتعهدها برگزار شد که دشمنان اسلام این‌گونه به دنیا القا کرده بودند که جمهوری اسلامی در دنیا منزوی شده و دیگر کشوری مایل به برقراری ارتباط با ایران نیست.

نکونام ادامه داد: اجلاس تهران در واقع میدانی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی و رسوایی دروغ‌های ریز و درشت غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: برگزاری باشکوه اجلاس کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در ایران اسلامی نشانه نقش کلیدی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و جهان است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی، کشورمان به کانون توجه و مرکز قدرت جهان تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور 7 هزار نفر از نمایندگان سیاسی کشورهای عضو در اجلاس عدم تعهد و برگزاری اجلاس شش روزه بدون کم‎ترین مشکل، آزمونی بود که جمهوری اسلامی از آن سربلند بیرون آمد و اقتدار، عظمت و امنیت خود را به دنیا نشان داد.

نکونام در ادامه از ریاست جمهوری اسلامی بر جنبش عدم تعهد تا سه سال آینده، به عنوان فرصتی برای عملیاتی شدن موارد مطرح شده از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: بدون تردید اثرات برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در آینده بیشتر مشخص شده و خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول