اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر تأکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و مشاور فرماندار اسلامشهر در امور ایثارگران بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا موفق ظهر امروز در جلسه امور ایثارگران و جانبازان این شهرستان اظهار داشت: نسل امروز باید با آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و این آرما‌ن‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده و در حفظ آن کوشا باشند.

وی ادامه داد: امروز دشمن در نظر دارد تا این اهداف بزرگ را خدشه‌دار کرده و جوانان و نوجوانان امروز را از این آرمان‌ها دور سازد.

این مسئول با اشاره به گذر سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری بدون هیچ چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شده و در دفاع از خاک کشور در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیاری از نوجوانان و جوانان ایرانی در عرصه‌های دیگر به دفاع از این سرزمین پرداخته‌اند و با در دست داشتن سلاح علم و ایمان خود را در برای دفاع از ایران اسلامی آماده کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند بزرگ‌ترین درس‌ها را برای نسل امروز داشته باشد افزود: باید هر چه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و با یادآوری ایام هشت سال دفاع مقدس آن روزها و خاطراتش را برای نسل امروز یادآوری و بازگو کنیم.

موفق با تأکید بر این که دشمنان امروز با تهدید و تحریم در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند گفت: باید اعلام کنیم که تهدید و تحریم و زور هیچ جایی در بین مردم ایران نداشته و ملت ایران هرگز در برابر این فشارها خسته نخواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود بر تکریم خانواده‌های شهدا و فرزندان آنان تأکید کرد و افزود: باید درس از خودگذشتگی،‌ ایثار و شجاعت را از رزمندگان اسلام آموخت و به نسل امروز تکریم خانواده‌های این عزیزان را تأکید کرد.

این مسئول خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف دانست و تاکید کرد: باید خلاءها و کمبودها در مسیر خدمت رسانی به این قشر رفع شود و مسیر خدمات رسانی به این افراد بیش از پیش فراهم شود.

در پایان این جلسه از دو نفر از آزادگان و ایثارگران شاغل در فرمانداری اسلامشهر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول