اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

بهسازی و ساماندهی سایت مسکن مهر شوشتر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: بهسازی و ساماندهی سایت مسکن مهر شوشتر توسط بنیاد مسکن استان خوزستان آغاز می‌شود.

بهسازی و ساماندهی سایت مسکن مهر شوشتر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: بهسازی و ساماندهی سایت مسکن مهر شهرستان شوشتر توسط بنیاد مسکن استان خوزستان اجرا می‌شود و قرار است عملیات اجرایی آن از 25 شهریورماه آغاز شود.

وی افزود: باید این سایت مسکن مهر در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شود تا در آذرماه سال‌جاری با حضور یکی از مسئولان کشوری بیش از یک‌هزار و 500 واحد مسکونی در شوشتر افتتاح شود.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های بهسازی روستاهای شهرستان تاکید کرد: در سال‌جاری بهسازی روستاهای شهرستان شوشتر را در دستور کار قرار داده‌ایم و به این دلیل وضعیت بهداشتی در روستاها بهبود خواهد یافت.

نجفی درباره شاخص‌های سلامت در سطح شهرستان شوشتر خاطر‌نشان کرد: ارتقای سطح شاخص‌های بهداشتی در سطح شهرستان شوشتر بسیار ضروری است و به این دلیل باید در اسرع وقت در این باره اقدام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر درباره وضعیت کنونی این شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای خوزستان تاکید کرد: شهرستان شوشتر باید از نظر بهداشتی در جایگاه بهتر از این قرار گیرد لذا نباید به وضعیت کنونی راضی بود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول