اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد

ایجاد 14 هزار ‌‌شغل در بخش مسکن و غیرمسکن گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: مجموعه اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن و غیرمسکن شهرستان گرگان چیزی بالغ بر 14 هزار و 479 نفر است.

ایجاد 14 هزار ‌‌شغل در بخش مسکن و غیرمسکن گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان موسی بی‎باک عصر امروز در مدیران تشکل‎های تعاونی‎ گرگان با گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: تعهد اشتغال شهرستان گرگان به غیر از مسکن حدود 2 هزار و 321 نفر است که از این تعداد بالغ بر 9 هزار و چهار نفر آن تحقق یافته و وارد سامانه رصد شده است که خوشبختانه این آمار و ارقام رشد 40 درصدی را نشان می‎دهند.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال در بخش مسکن 12 هزار و 650 مورد بوده است خاطر نشان کرد: از میزان تعهد شده 5 هزار و 475 فرصت شغلی ایجاد که 46 درصد در این زمینه رشد داشته‎ایم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در خصوص ارائه تسهیلات بانک‎ها به طرح‎های مشاغل خانگی تصریح کرد: از تعداد 3 هزار و 886 پرونده‎ای که به بانک ارجاع شده است میزان 2 هزار و 564 پرونده، تسهیلات دریافت کرده‎اند.

بی‎باک متذکر شد: تاکنون تعداد 493 طرح خوداشتغالی از طریق بانک‎های عامل استان پرداخت شده است.

وی میزان اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن و شهرسازی را 5 هزار و 394 مورد عنوان کرد و بیان داشت: در این بخش 12 هزار فرصت شغلی تعهد شده بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان اظهار داشت: در دولت‎های نهم و دهم در این بخش اشتغال خوبی صورت گرفته و این مهم در آمار و ارقام خود را نشان می‎دهد.

جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان امروز با حضور دستگاه‎های اجرایی شهرستان در فرمانداری گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول