اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس:

گلزار شهدای زهک نیاز به بازسازی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان بنیاد شهید استان خواسته می‌شود تا نسبت به مرمت و زیباسازی گلزار شهدای زهک اقدام کنند.

گلزار شهدای زهک نیاز به بازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حلیمه عالی ظهر امروز در جمع خانواده شهدا و ایثارگران منطقه سیستان اظهار داشت: وقتی در جمع خانواده شهدا صحبت می‌کنیم، زبان قاصر است و کم می‌آوریم، زیرا امنیت موجود امروز را مرهون خون شهدا و خانواده معزز آنها هستیم.

وی افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مشکلات خاص خود را دارند و هیچ کس بجز خودشان نمی‌تواند آنها را درک کند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت زندگی خانواده شهدا خیلی سخت است، ادامه داد: برای استخدام فرزندان جانباز کمتر از 25 درصد هم باید تدبیری اندیشیده شود.

عالی اضافه کرد: ضروری است برای بحث مرمت و زیباسازی گلزار شهدای شهرستان زهک و روستاهای اطراف آن از سوی مسئولان مربوطه تدابیری اتخاذ شود.

وی گفت: استاندار از جنس خود مردم است و اینکه سیستان را به عنوان اولین سفر خود انتخاب کرده، امیدواریم شاهد خدمات بیشتری در منطقه بوده و افق روشنی بیش از پیش برای سیستان رقم بزنند.

استاندار سیستان و بلوچستان در راس هیئتی صبح امروز وارد منطقه سیستان شد و ضمن بازدید از پروژه‌های در دست اجرا و بازارچه مرزی میلک، در جلسه شورای معتمدان و ریش سفیدان منطقه شرکت کرد. 

در این سفر جمعی از مسئولان اجرایی استان و همچنین فرمانداران شهرستان‌های مختلف سیستان در کنار استاندار برای کارشناسی و توسعه روند اجرایی طرح‌ها، رفع مشکلات و تنگناهای موجود در منطقه وی را همراهی می‌کنند.

پس از اقامه نماز و صرف نهار، مجدداً جلسات و دیدار استاندار با خانواده شهدا و سایر مسئولان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول