اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه آبادان:

186 واحد مسکن مهر توسط اداره کار آبادان واگذار شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان گفت: 186 واحد مسکن مهر به اعضای تعاونی‌های آبادان در سال جاری واگذار شده است.

186 واحد مسکن مهر توسط اداره کار آبادان واگذار شده است

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دورنمای کاری در شهرستان آبادان بسیار روشن است زیرا در حال حاضر نیروهای زیادی در بخش تعاون منطقه در حال فعالیت هستند.

وی افزود:با توجه به پتانسیل‌های موجود و نیروهای متخصص این اداره، توانایی معرفی افراد بیشتری را به بازار کار داریم و البته مسئولان شهرستان نیز باید سیاست‌‌های کاری خود را در زمینه تغییر داده و با دید بهتری به تعاونی‌ها نگاه کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان تصریح کرد: درصدد هستیم با تقویت و رشد تعاونی‌ها در شهرستان آبادان و تغییر نوع اقتصاد به شیوه اقتصاد تعاونی در اعتلای جامعه، رشد و توسعه اقتصاد کشور و عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداریم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این اداره گفت: تحویل 186 واحد از پروژه مسکن مهر به اعضای تعاونی‌ها در سال جاری و 292 واحد آماده تحویل، تشکیل 18 شرکت تعاونی در زمینه‌های دانش بنیان، کشاورزی تولیدی از جمله اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبادان است.

وی همچنین عنوان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار پالایشگاه نفت و دانشگاه صنعت نفت آبادان به شرکت‌های تعاونی با تعداد 338 نفر عضو و اشتغالزایی 338 نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیون ریال از کارهای اجرایی اداره تعاون آبادان است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول