اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

حل مشکلات مردم توسط بخش خصوصی میسر است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با تأکید بر همکاری بیشتر بین دولت و بخش خصوصی گفت: حل مشکلات مردم توسط بخش خصوصی میسر است و دولت باید زیرساخت‌ها و شرایط کار برای بخش خصوصی را فراهم کند.

حل مشکلات مردم توسط بخش خصوصی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار چهارشنبه شب در نشست مشترک اعضای اتاق بازرگانی استان کرمان با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد اظهار داشت: در حالی که استکبار در تلاش بود ایران را در انزوای سیاسی کامل قرار داده و از برگزاری این اجلاس جلوگیری کند، در این برهه از زمان این اجلاس با عظمت و مدیریت در ایران برگزار شد که برکات فراوانی برای کشور به ویژه در زمینه اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم، افزود: باید بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و مراودات را تنگ‌تر کرده و از این مرحله عبور کنیم.

نجار بیان داشت: در کشور ما هزینه تولید بسیار بالا است که باید آنها را کاهش داد و در حوزه تولید و اقتصاد باید سود کسب شده در زمینه مطالعه و تحقیقات و هموار کردن مسیر صرف شود.

استاندار کرمان با تأکید بر همکاری بیشتر بین دولت و بخش خصوصی گفت: حل مشکلات مردم توسط بخش خصوصی میسر است و دولت باید زیرساخت‌ها و شرایط کار را فراهم کند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول