اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترقی در گفت‌وگو با فارس:

خصوصی‌سازی در دولت‌های قبلی به اختصاصی‌سازی تبدیل شده بود

خبرگزاری فارس: معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خصوصی‌سازی در دولت‌های قبلی به اختصاصی‌سازی تبدیل شد و به سمت نگاه‌هایی که با اصل نظام زاویه دارند رفت و امروز نیز امنیت اقتصادی از سوی دشمنان خارجی به خطر افتاده است.

خصوصی‌سازی در دولت‌های قبلی به اختصاصی‌سازی تبدیل شده بود

حمیدرضا ترقی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به شرایط سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: معاندان سلفی در سوریه همان کارهایی را انجام می‌دهند که شمر و یزیدیان انجام می‌دادند و در هر جا وارد می‌شوند شیعیان و طرفداران بشار اسد را به شدیدترین شکل قتل‌ عام می‌کنند.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: همه مناطق سوریه از حضور افراد تروریست پاک‌سازی شده است و فقط بخش کمی از حلب که در مرز سوریه و ترکیه واقع شده، باقی ‌مانده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان موفق می‌شدند که سلفی‌ها را بر کرسی قدرت بنشانند، یقیناً آثاری از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نمی‌ماند.

ترقی تصریح‌ کرد: بر دشمنان سوریه روشن است که ایران نیازی به اعزام نیرو و کمک نظامی به ارتش سوریه نداشته و ایران بیشتر نقش هدایت معنوی و فکری داشته است و اگر نیاز به ورود نظامی می‌بود یقیناً شرایط بسیار فرق می‌کرد.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: ایران معتقد است که نباید گذاشت جنگ جهانی سوم به ‌وجود آید.

وی افزود: آمریکا به‌ دنبال آن است که مدیریت جهان را خود به دست بیاورد و ایران به دنبال مدیریت جهان توسط اسلام است که اگر مدیریت جهان به دست اسلام بیفتد، ان‌شاءالله زمینه‌ حکومت جهانی امام زمان (عج) به وجود می‌آید.

ترقی با اشاره به تحریم‌های موجود علیه ایران گفت: سخت‌ترین و فلج‌کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ جهان در مورد جمهوری اسلامی ایران وارد شده است.

معاون حزب بین‌الملل با اشاره به پوشش گسترده رسانه‌ای دشمنان و پرداختن به این مسئله کوچک تصریح کرد: این نشان از حساسیت بالا و محتاج بودن دشمنان است.

ترقی گفت: این ضعف و استیصال و بدبختی دشمنان است که یک تجمع ده‌ها نفری در نیشابور برای مرغ را این‌گونه بزرگ می‌کنند اما همه باید مراقب باشند که دشمنان از این‌گونه مسائل سوءاستفاده نکنند.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با انتقاد از نحوه خصوصی‌سازی در کشور اضافه کرد: خصوصی‌سازی در دولت‌های قبلی به اختصاصی‌سازی تبدیل شد و به سمت نگاه‌هایی که با اصل نظام زاویه دارند رفت و امروز نیز امنیت اقتصادی از سوی دشمنان خارجی و معاندان داخلی به خطر افتاده است.

ترقی گفت: امروز خیلی بد است که قیمت دلار ایران را چهار دلال در صرافی‌های خود در دبی مشخص کنند.

عضو هیئت امنای حوزه علمیه مکتب‌الزهرا نیشابور خاطرنشان کرد: اگر در خصوصی‌سازی امنیت ملی کشور لحاظ نشود و هر کس که در بورس برنده شد به همان داده شود یقیناً آسیب می‌بینیم.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول