اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حمله به برج‌های تجارت جهانی سناریوی از پیش تعیین شده بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: حمله به برج‌های 110 طبقه تجارت جهانی سناریوی از پیش تعیین شده برای حمله به عراق بود.

حمله به برج‌های تجارت جهانی سناریوی از پیش تعیین شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی‌ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه حمله به برج‌های 110 طبقه تجارت جهانی سناریوی از پیش تعیین شده برای حمله به عراق بود، اظهار کرد: اگر دولتمردان آمریکا از این حمله بی‌اطلاع بودند هرگز ساختمان را از وجود یهودیان خالی نمی‌کردند و اجازه می‌دادند تا گروه حقیقت‌یاب این جریان را بررسی کند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) افزود: گفت‌وگوهای علمی و مناظرات فراوان در زمان امام صادق(ع) سبب معرفی اسلام ناب محمدی در جهان شد.

امام جمعه فردوس همچنین به حادثه 17 شهریور 57 که به جمعه سیاه معروف است اشاره و تصریح کرد: این حادثه به سبب شهادت جمع بسیاری از انقلابیون سبب سرعت بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی شد.

بابایی ماهانی‌نژاد با تسلیت سالروز شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله طالقانی یادآور شد: نمازجمعه سبب بیداری مردم و شهادت شهدای محراب شد.

*شکست مفتضحانه دیپلماتیک دشمنان از آثار نشست غیرمتعهدها بود

وی گفت: شکست مفتضحانه دیپلماتیک دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان از موفقیت نشست غیرمتعهدها است.

امام جمعه فردوس با اشاره به نشست مجلس خبرگان رهبری و دیدار مقام معظم رهبری با آنان افزود: اتفاق خبرگان رهبری در اثربخشی نشست جنبش غیرمتعهدها، اقتدار و موفقیت نظام جمهوری اسلامی بسیار موثر است.

بابایی ماهانی‌نژاد با گرامیداشت هفته تعاون تصریح کرد: بخش تعاونی سهم بزرگی در ایجاد اشتغال و تولید داخلی دارد، بنابراین بخش دولتی باید با حمایت از تعاونی‌ها برای ارتقای فرهنگ کار و تولید تلاش کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول