اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بیمه ایران

ساختمان اداری بیمه ایران در کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و جمعی از مسئولان استان کردستان ساختمان اداری بیمه ایران نمایندگی کردستان در سنندج افتتاح شد.

ساختمان اداری بیمه ایران در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر امور ساختمان و تاسیسات شرکت سهامی بیمه ایران در مراسم افتتاح این ساختمان در سنندج گفت: با توجه به افزایش جمعیت در استان کردستان و نیازهای توسعه‌ای این استان به صنعت بیمه و به منظور فراهم‌کردن ارائه خدمات سریع‌تر و با کیفیت‌تر به مردم این استان طرح نوسازی ساختمان قدیمی بیمه ایران در سنندج در دستور کار قرار گرفت.

سیداحمد ترابی افزود: پس از گذشت 25 ماه و با هزینه 27 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی این شرکت خوشبختانه ساختمان جدید و مجهز بیمه ایران نمایندگی استان کردستان در 4 هزار و 200 مترمربع زیربنای ساختمانی و در هفت طبقه به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور ساختمان و تاسیسات شرکت سهامی بیمه ایران تصریح کرد: این شرکت طی 5 سال اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تجهیز و نوسازی ساختمان‌های فرسوده اداری خویش در سطح کشور اجرایی کرده‌ است که از جمله می‌توان به اجرای 23 طرح با 42 هزار و 974 مترمربع زیربنا اشاره کرد.

ترابی افزود: هم‌اکنون این شرکت 11 پروژه با 31 هزار و 207 مترمربع را دست ساخت داشته و با مجوز هیئت دولت کار طراحی 25 پروژه دیگر با بیش از 200 هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

مسئول شعب نمایندگی شرکت بیمه ایران در استان کردستان نیز از گسترش چتر حمایتی بیمه ایران برای همه اقشار مختلف مردم استان خبر داد و افزود: با حضور مدیرعامل شرکت بیمه ایران و با نظر مساعد مسئولان بیمه ایران و هماهنگی استاندار و مسئولان ارشد استان مقرر شده است که در شهر سنندج پارکینگ پرداخت خسارات اتومبیل ایجاد شود.

جمال یوسفی افزود: همچنین حمایت‌های لازم برای خرید و احداث ساختمان‌های اداری بانه و مریوان و توسعه و بهسازی ساختمان‌های اداری بیجار و قروه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول