اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قلعه‌گنج:

قلعه‌گنج عملکرد خوبی در مسکن مهر نداشته است

خبرگزاری فارس: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار قلعه‌گنج گفت: با سهل‌انگاری و کم‌کاری عملکرد بدی از خود در بخش مسکن مهر به جا گذاشتیم به‌گونه‌ای که در حد متوسط کشوری نیز قرار نداریم.

قلعه‌گنج عملکرد خوبی در مسکن مهر نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، علی چهاردانگی صبح امروز در جلسه شورای زمین و مسکن این شهرستان با اشاره به طرح مسکن مهر اظهار داشت: اهمیت مسکن بر هیچ کس پوشیده نیست و حال که شرایط برای همگان آماده و مهیا شده است، باید بیشتر به آن رسیدگی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سال‌های گذشته در منطقه جنوب کرمان این امکانات ساخت وجود نداشته است، اکنون باید بیشترین بهره را از این طرح ببریم.

چهاردانگی تصریح کرد: اما با ابراز تأسف با اهمال‌کاری دستگاه‌های اجرایی از آن بی‌بهره مانده‌ایم.

وی ابراز داشت: با عنایت ویژه دولت در تخصیص زمین و رفع مشکلات اراضی ملی و مستثنیات تا پایان سال 90 این اجازه صادر شد تا بتوانیم از این موهبت اسلامی همگان را بهره‌مند سازیم.

چهاردانگی عنوان کرد: اما با سهل‌انگاری و کم‌کاری عملکرد بدی از خود به جا گذاشتیم به‌گونه‌ای که در حد متوسط کشوری نیز قرار نداریم.

وی خطاب به اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه‌گنج گفت: از سال 90 تعداد 15 پرونده به بانک عامل تحویل داده شده است، اما هنوز پس از گذشت دو سال برخی اسناد تحویل داده نشده است و این سهل‌انگاری نا‌بخشودنی است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول