اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری همایش شهدای شهری و روستایی در هیرمند

خبرگزاری فارس: فرمانده مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش شهدای شهری و روستایی در شهرستان هیرمند برگزار می‌شود.

برگزاری همایش شهدای شهری و روستایی در هیرمند

عیسی نکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هیرمند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همایش شهدای شهری و روستایی با همکاری تمام ادارات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در شهرستان مرزی هیرمند برگزار می‌شود.

وی افزود: عطر افشانی گلزار شهدا، بازدید و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تشکیل جلسات اخلاقی و سیاسی برای بسیجیان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه هیرمند به برنامه‌های هفته جاری سپاه اشاره کرد و بیان داشت: رژه بسیجیان با همکاری نیروی انتظامی در روز 31 شهریورماه، یادآور شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، سنگر سازی و نصب پلاکارد در ورودی ادارات، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی در میعادگاه نماز جمعه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان هیرمند است.

نکویی خاطرنشان کرد: توجه به کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دستور کار دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها قرار داده شده است.

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه هیرمند بیان داشت: با بیان رشادت‌های ایثارگران باید فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به نسل سوم و چهارم منتقل کرد و آنان را از قرار گرفتن در دام و توطئه اجانب مصون نگه داشت.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول