اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با مشارکت مردم اجرا شوند.

مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جلسه ستاد فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن حوزه استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: سرداران و امیران ارتش و سپاه در ایام هفته دفاع مقدس باید به شهرستان‌های مختلف اعزام شوند.

وی افزود: باید 17 سخنران توانا به 17 شهرستان استان اعزام شوند، این برنامه نباید تنها به ارومیه منحصر شود چرا که آذربایجان‌غربی، فقط ارومیه نیست و برنامه‌ها باید با کیفیت بالا در همه مناطق برگزار شوند.

وی در این جلسه به نمایش گذاشتن ادوات جنگی و رژه نیروهای مسلح در یکی از خیابان‌های اصلی ارومیه را پیشنهاد داد و گفت: چنانچه این امور محقق شود برنامه‌های گرامیداشت ایام دفاع مقدس بیش از بیش جلوه مردمی پیدا کرده و اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در این آیین‌ها حضور پیدا می‌کنند.

جلال‌زاده با خطاب قراردادن مسئولان صدا و سیما، پوشش وسیع برنامه‌ها به ویژه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را خواستار شد و اضافه کرد: رسانه ملی چنانچه در راستای انعکاس همه برنامه‌های شهرستان‌های مناطق مختلف استان اهتمام کند، فضای معنوی به مراتب بهتری در جامعه حاکم می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی برپایی آیین‌های دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را توام با ابتکار عمل مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید با شرکت جمعی از مردم و مسئولان این برنامه اجرا شود تا اثرگذاری آن در جامعه افزایش یابد و این سرمایه‌های ارزشمند و یادگاران دفاع مقدس بیشتر شناخته شوند.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری در این ایام از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: فضاسازی شهری فقط در آذین‌بندی، نصب بنر و پارچه خلاصه نشود بلکه باید برنامه‌های مختلف مانند سنگربندی، راه‌اندازی نمایشگاه ادوات جنگی و ...اجرا شود تا خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان مردم زنده شود.

جلال‌زاده بر لزوم حضور حداکثری مقامات در جلسه شورای اداری تاکید کرد و اظهار داشت: به طور قطع شورای اداری که در این روزها برگزار می‌شود از تفاوت اساسی با سایر جلسات برخوردار است بر این اساس باید مقامات استان با حضور حداکثری خود و توام با خلوص نیت در راستای برپایی باشکوه این جلسه مبادرت کنند.

وی اضافه کرد: باب گلستان شهادت در آذربایجان‌غربی مفتوح است به طوری که بعد از ماه مبارک رمضان امسال پیکر چند شهید تشییع شد.

به گفته استاندار آذربایجان‌غربی در اغلب استان‌ها موضوع دفاع فقط به هشت سال جنگ تحمیلی محدود شد ولی این خطه از شرایط متفاوتی برخوردار است پس باید بیش از پیش در راستای زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس گام برداشته شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول