اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

هفته دفاع مقدس تابلوی ایثار و مقاومت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: هفته دفاع مقدس تابلوی ایثار و مقاومت ملت ایران است که باید گرامی داشته و حفظ شود.

هفته دفاع مقدس تابلوی ایثار و مقاومت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین بذرکار پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور شورای مدیران سپاه شاهرود در اتاق جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هرچه به جلو می‌رویم باید یاد آن ایثارها، شجاعت‌ها، فداکاری و اخلاص‌ها را بیشتر در جامعه زنده و پررنگ‌تر کنیم.

وی تصریح کرد: نسل‌های بعد از جنگ آن زمان را درک نکرده‌اند و ما باید ارزش‌ها و واقعیات آن دوران را به آنها منتقل کنیم که گرامیداشت این هفته یکی از آن راه‌های انتقال است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌ها از سوی حوزه‌ها و کانون‌های بسیج محلات و اقشار افزود: برنامه‌ها باید با توجه به نیاز جامعه و اقتضای امروز جامعه برگزار شود تا بتوان بهره‌برداری لازم و انتقال آن حماسه ایثار و عشق را به نسل جوان داشته باشیم.

بذرکار با تاکید بر برگزاری منسجم و منظم برنامه‌ها در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: باید تلاش کرد برنامه‌ها از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشند و بتوانند تابلویی زیبا و حقیقی از هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه ارائه کنند.

در این جلسه، در خصوص برنامه‌های پیشنهادی و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته تاکید و نظرات و پیشنهادات شرکت‌کنندگان مطرح شد.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه همزمان با سالروز هجوم سراسری ارتش بعث در سال 59 به خاک میهن اسلامی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول