اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های دفاع مقدس در 2 هزار پایگاه و حوزه بسیج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در 2 هزار پایگاه و حوزه بسیج استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

برنامه‌های دفاع مقدس در 2 هزار پایگاه و حوزه بسیج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان‌غربی، حبیب شهسوار در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: حدود 100 عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، مسئولان بسیج شهرستان‌ها برنامه‌هایی در ایام هفته دفاع مقدس اجرا می‌کنند.

شهسوار با بیان اینکه جایگاه و نقش مردم آذربایجان‌غربی در ابعاد ارزشی بسیار رفیع است و گذشت زمان نمی‌تواند در این نقش خللی ایجاد کند، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع دفاع مقدس و نقش زنان در دفاع مقدس، نورافشانی، تغییر فضای شهرها به فضای دفاع مقدس، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مراسمات دفاع مقدس هر سال با شکوه زیادی در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: حضور مردم در تشییع، خاکسپاری، شام غریبان و مجلس ترحیم، شهدای سانحه هوایی اخیر در سردشت نشان داد که مردم استان هنوز روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و از فرزندان خود در دفاع از حریم انقلاب حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: سه سال است هفته دفاع مقدس به شیوه شکوهمند و فاخری در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود که نه تنها تاثیرات استانی داشته بلکه در خارج از استان نیز مورد توجه برنامه‌ریزان بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار گرفته است.

به گفته شهسوار از برنامه‌ای که پارسال در هفته دفاع مقدس در پارک ساحلی ارومیه برگزار شد، بیش از 500 هزار نفر دیدن کردند که در این موفقیت اکثر دستگاه‌های اجرایی با بسیج همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید پاسدار حرمت خون شهدا و ارزش‌های نظام باشیم و به پاس آن مجاهدت‌ها به طرق مختلف خدمات و دستاوردها را بازگو کنیم، اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در خط دفاع مقدس حرکت می‌کند و این استان به واسطه داشتن مرزهای طولانی با کشورهای همسایه و شرارت گروهک‌های ضدانقلابی همواره در حال دفاع مقدس است و تلاش‌های زیادی نیز در این ارتباط انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا تاکید کرد: به‌رغم تلاش زیاد و جهادگونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این استان تاکنون نیمی از آنچه که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان انجام گرفتهٰ گفته نشده است.

شهسوار بر همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط برای نشان دادن تلاش‌ها و مجاهدت‌های انجام شده برای دفاع از کیان نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید با همکاری و هماهنگی تلاش کنند تا آنچه که در حوزه ایثار و شهادت در این استان اتفاق افتاده بازگو و به نسل حاضر و آینده منتقل شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول