اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری بوشهر خبر داد

آغاز ایمن‌سازی مسیر مدارس و دانشگاه‌های بوشهر در آستانه مهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی مسیر مدارس و دانشگاه‌های بوشهر خبر داد.

آغاز ایمن‌سازی مسیر مدارس و دانشگاه‌های بوشهر در آستانه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اکبر توسلی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی مسیر مدارس و دانشگاه‌های بوشهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، این شهرداری با همکاری آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های ذیربط، برنامه‌ریزی لازم برای تامین رفاه و آسایش و امنیت دانش‌آموزان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بدون تردید تامین امنیت و آسایش دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده‌های این عزیزان از اولویت‌های مهم شهرداری در آغاز سال تحصیلی است.

توسلی از آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی مسیر مدارس و دانشگاه‌های بوشهر خبر داد و افزود: نصب تجهیزات ترافیکی، نصب و راه‌اندازی تابلوهای ویژه عبور دانش‌آموز و برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تمامی چراغ‌های راهنمایی سطح شهر از جمله برنامه‌های این طرح است.

رئیس اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری بوشهر یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر، آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و شهرداری بندر بوشهر برای اجرایی شدن این طرح مهم همکاری دارند.

توسلی خاطر نشان کرد: این طرح به منظور تسهیل عبور و مرور دانش‌آموزان اجرا می‌شود و انتظار داریم شاهد موفقیت این طرح و رضایت خاطر دانش آموزان و والدین آنها باشیم.

وی از برپایی دوره‌های مختلف آموزشی برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این دوره‌های آموزشی که با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود، مسایل ترافیکی و نحوه عبور و مرور دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل شهرداری بوشهر از راه‌اندازی نخستین پارک ترافیک بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پارک ترافیک به زودی در شهر بوشهر افتتاح می‌شود.

توسلی افزود: این پارک ترافیک به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک دانش‌آموزان عزیز توسط شهرداری بوشهر با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان افتتاح می‌شود که انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول