اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل بازرسی استانداری ایلام خبر داد

احیاء سیستم نظارت و بازرسی استانداری ایلام

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل بازرسی استانداری ایلام از احیاء سیستم نظارت و بازرسی استانداری ایلام خبر داد.

احیاء سیستم نظارت و بازرسی استانداری ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طیب افشارنیا ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی پذیرش مسئولیت در حوزه بازرسی استانداری ایلام احیای مجدد جایگاه واقعی بازرسی درون سازمانی قوه مجریه در استانداری ایلام بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در این مدت همانطور هم به درستی اشاره شد خلاء بازرسی درون سیستمی قوه مجریه در استانداری ایلام سبب شده بود که زحمات دیگر دستگاه‌‌های بازرسی خارج از سیستم قوه مجریه دو چندان شود.  

افشارنیا تصریح کرد: بر این اساس مصمم هستیم که با بازگشت به رسالت اصلی زحمات این دستگاه‌ها را کمتر کرده و هدف ما پیشگیری بوده و قصد مچ‌گیری هم نداریم.

سرپرست اداره کل بازرسی استانداری ایلام گفت: در این راستا بازرسی‌های میدانی از 10 روز پیش از یکی از دستگاه‌‌های اجرایی ایلام نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: روند بازرسی از سایر دستگاه‌های اداری استان ایلام نیز همچنان ادامه خواهد داشت و خواهش من از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان این است که در راستای نظارت و بازرسی درون سیستمی هرچه بهتر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول