اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه نخست سال جاری صورت گرفت

انجام بیش از 39 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری 39 هزار و 755 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام بیش از 39 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع یک هزار و 711 فقره پرونده تخلف در پنج ماه نخست سال جاری در استان زنجان تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی پنج ماه نخست سال جاری در استان زنجان 3 میلیارد و 587 میلیون و 994 هزار و 131 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 277 فقره شکایت و گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است، اضافه کرد: 414 مورد از شکایات و گزارشات دریافتی به عنوان تخلف ثبت شده است.

وی تصریح کرد: 367 مورد از شکایات دریافت شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان منجر به رضایت شاکی شده است.

شریفی با بیان اینکه در زمینه کنترل کالای قاچاق مجمع امور صنفی استان زنجان گشت‌های مشترکی را با اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام داده است، یادآور شد: در مجموع طی پنج ماه نخست سال جاری 353 گشت مشترک در زمینه کالای قاچاق در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 389 هزار و 260 نخ سیگار قاچاق در استان زنجان کشف شده است، ادامه داد: 899 بسته نیز توتون و تنباکو در پنج ماه نخست سال جاری کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 250 مورد گشت در زمینه کشف و کنترل کالاهای دخانی صورت گرفته است، اضافه کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالای دخانی در پنج ماه نخست سال جاری نیز 60 فقره اعلام شده است.

وی یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالای دخانی قاچاق 14 میلیون و 34 هزار و 30 ریال بوده است.

شریفی با تاکید بر اینکه در پنج ماه نخست سال جاری 98 گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی صورت گرفته است، ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه 44 فقره است که ارزش ریالی این پرونده‌ها 159 میلیون و 816 هزار و 452 ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه طرح شبنم تاکنون هیچ پرونده تخلفی در استان زنجان تشکیل نشده است، خاطر نشان کرد: بیشتر واحدهای صنفی در این زمینه با مجمع امور صنفی استان همکاری کرده‌اند.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه هفته‌ای سه روز در زمینه اجرای طرح شبنم با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بازرسی مشترکی از واحدهای صنفی مربوطه انجام می دهیم، اضافه کرد: روزانه 12 مورد واحد صنفی مورد بررسی بازرسان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول