اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

یکی از راه‏های رونق اقتصادی تقویت اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: در شرایط کنونی یکی از راه‏های شکوفایی و رونق اقتصاد ملی تقویت اقتصاد مقاومتی است.

یکی از راه‏های رونق اقتصادی تقویت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، عباس مطهری در مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت در مسجد فاطمیه شهرک جوادیه برگزار شد، اظهار داشت: اصناف از اول انقلاب در خط مقدم دفاع از انقلاب و اسلام حضور داشتند و حتی قبل از انقلاب نیز از افراد فعال و موثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بوده و از مدافعان اصیل انقلاب و اسلام هستند.

وی افزود: اصناف و بازاریان در دوران بعد از پیروزی انقلاب و به خصوص دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در همراهی و کمک به جنگ تحمیلی داشته‌اند و این بر کسی پوشیده نیست و برگ زرینی در خدمت‌رسانی اصناف و بازاریان به انقلاب و اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: استکبار به خیال خام خود فکر می‌کند مردم و جامعه ما از تحریم‌ها و تهدیدات آنها هراس دارند؛ اما باید بدانند اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم محکم و استوار ایستاده‌اند و برای سربلندی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

مطهری با اشاره به عبارت اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، افزود: اقتصاد مقاومتی راهی اثربخش در مقابل تحریم‌های دشمنان و عامل شکوفایی و رونق اقتصاد ملی است و باید تلاش کنیم همه با هم اقتصاد مقاومتی را در جامعه تقویت و تشریح کنیم.

وی گفت: اصناف و بازاریان باید با ترویج فرهنگ ایرانی و تبلیغ لوازم و دستاوردهای ملی در بین مردم و تقویت بازار کار ایرانی در گسترش اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج اصناف سازمانی هدفمند و با برنامه است که در جهت ترویج فرهنگ اقتصاد اسلامی و ملی در بین اصناف و بازاریان تلاش می‌کند و رسالت آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه اصناف و بازاریان را بر عهده دارد و باید این رسالت را به خوبی انجام دهد.

مطهری تصریح کرد: در بسیج همه خدمت‏گزار هستند و آمدن و رفتن افراد در انجام برنامه‌های بسیج خللی ایجاد نکرده بلکه باعث پیشرفت بسیج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان پایگاه‌ها بر حلقه‌های صالحین توجه ویژه داشته باشند، بیان داشت: در بسیج اصناف به علت ارتباط تنگاتنگ اصناف و بازاریان با جامعه باید قدرت تجزیه و تحلیل و بصیرت و معرفت بسیجیان ارتقا یابد و حلقه‌های صالحین بهترین و جامع‌ترین مکان برای این ارتقاست و باید تلاش شود از همه ظرفیت‌ها برای افزایش معرفت و بصیرت بسیجیان استفاده کرد.

در این مراسم از عملکرد سیدمحمود حسینی فرمانده سابق حوزه الهادی که بازنشسته شده است، تقدیر و یحیی حسینی به عنوان فرمانده حوزه الهادی حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول