اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

آبادان شهرداری برتر کشور در جذب سرمایه معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهرداری آبادان در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور، به عنوان شهرداری برتر کشور در حوزه جذب سرمایه معرفی و تقدیر شد.

آبادان شهرداری برتر کشور در جذب سرمایه معرفی شد

شهردار آبادان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 104 شهرداری در قالب 94 غرفه در این نمایشگاه حضور داشتند که بیش از 2 هزار و 200 طرح فنی، عمرانی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی، بهسازی بافت‌های شهری، مدیریت پسماند و بهبود ترافیک شهری را در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار داده بودند.

وی، ایجاد تحول در نگاه مدیران شهری در زمینه بهره‌گیری از قابلیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌ها، انجام مطالعات استراتژیک سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها و ارایه پیشنهادات سرمایه‌گذاری، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری طرح‌های شهرداری‌ها، تامین مالی طرح‌های تولیدی و خدماتی و تشویق به مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات و مدیریت شهری را از جمله اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه برشمرد.

شیرازی از دیگر اهداف برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور را شفاف‌سازی فعالیت‌های مربوط به امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و رفع موانع حقوقی و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات و امکانات کافی از سوی شهرداری عنوان کرد.

شهردار آبادان ادامه داد: با توجه به اهمیت نمایشگاه، مراسم افتتاح رسمی آن با حضور وزیر کشور، بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور، علی شیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان سرمایه گذاری کشور، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

مدیر سامانه مدیریت شهری آبادان تصریح کرد: در مراسم اختتامیه نیز پس از ارزیابی‌های به عمل آمده از 12 شهرداری برتر کشور در حوزه جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور تقدیر شد که از استان خوزستان فقط شهرداری آبادان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت که کسب این موفقیت را به تک تک شهروندان آبادانی تبریک می‌گویم.

وی گفت: همچنین جمع کثیری از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران، معاونان عمرانی و مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراها و دفاتر روستائی استانداری‌ها و سرمایه گذاران در این همایش حضور داشتند که جا دارد از حضور رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در مدت برگزاری نمایشگاه قدردانی ویژه‌ای کنم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول