اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

جاذبه‌های طبیعی مسیر باغچه‌سادات در جنوب کشور بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی در هنگام بازدید از مسیر باغچه‌سادات به سرفاریاب گفت: انصافا جاذبه‌های طبیعی مسیر باغچه‌سادات سرفاریاب در جنوب کشور بی‌نظیر است.

جاذبه‌های طبیعی مسیر باغچه‌سادات در جنوب کشور بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی عصر پنج‌شنبه به همراه نمایندگان استانی و دیگر مسئولین برای سرکشی از چگونگی ساخت جاده باغچه سادات وارد شهرستان چرام شد.

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود شهرستان چرام را قطب کشاورزی معرفی کرد و با مشاهده جاذبه‌های این شهرستان عنوان داشت: وجود طبیعت بکر و جاذبه‌های فراوان در طول این مسیر نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و به جرأت می‌توان گفت که جاذبه‌های طبیعی این مسیر در جنوب کشور بی‌نظیر است.

در حاشیه این بازدید حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان این که مسیر سرفاریاب به آب حیات امام‌زاده علی یکی از محورهای اصلی درون استانی است، گفت: محور باغچه سادات به دهدشت یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی است که بخش زیادی از جمعیت این استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی جاده باغچه سادات به دهدشت را یک پروژه ملی دانست و ابراز داشت: با اتمام این پروژه که اعتبار زیادی به خود اختصاص داده مسافت یاسوج به دهدشت بسیار کاهش می‌یابد و روستاهای بسیاری تحت پوشش این جاده ارتباطی قرار می‌گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی راه و جاده دسترسی را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه‌اش دانست و خاطرنشان کرد: با تکمیل این مسیر، مسافت شهرستان‌ کهگیلویه و چرام به مرکز استان 20 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان این که عملیات اجرایی بهسازی این جاده از سال 81 شروع شده، متذکر شد: با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که در حوزه گردشگری این مسیر وجود دارد احداث این مسیر رونق دو چندانی را به شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و به خصوص بخش سرفاریاب خواهد داد.

 

حاشیه

*در روز سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان چرام راننده خودرویی که از طرف اداره راه و شهرسازی این شهرستان مسئول انتقال خبرنگاران به محل بازدید بود دو خبرنگار خانم را در نیمه میانی مسیر در بیرون شهر از خودرو پیاده کرد.

 

جای سؤال است در صورتی که استفاده از این خودرو برای دو خبرنگار استانی دیگر تدارک دیده شده بود استفاده خبرنگاران دیگر از آن جرم محسوب می‌شد که باید دو خبرنگار خانم در بیرون از شهر پیاده شوند

 

نماینده مردم کهگیلویه و چرام در مجلس و فرماندار این شهرستان این کار را توهین بزرگی به اصحاب رسانه دانسته و پیگیری آن را در اولین فرصت اعلام کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول