اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ششتمد:

عملیات اجرایی فاز اول منطقه نمونه گردشگری ششتمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار ششتمد از آغاز عملیات اجرایی فاز اول منطقه نمونه گردشگری ششتمد خبر داد.

عملیات اجرایی فاز اول منطقه نمونه گردشگری ششتمد آغاز شد

به گزارش خبرگزازی فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمدرضا قلعه‌نوی اظهار کرد: در دور اول سفرهای هیئت دولت به شهر ششتمد، طرح منطقه نمونه گردشگری این شهر مصوب شد و انجام اقدامات لازم در این زمینه  در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن آرامگاه حکیم ابوالحسن بیهقی، دشت لاله و شکوفه‌های سنجد و رودخانه زیبا در شهر ششتمد مقدمات ایجاد منطقه گردشگری با خرید املاک حاشیه آرامگاه و جذب اعتبارات لازم فراهم شد.

قلعه‌نوی گفت: طبق قرارداد اولیه با یک شرکت مشاور این پروژه با اعتبار اولیه یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعریف و فاز اول آن شامل تحصیل حریم با خریداری 10 ملک در اطراف آرامگاه به مبلغ 2 میلیارد ریال انجام شده است که پیش بینی می شود برای تملک تمام منازل این طرح به اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیاز باشد.

وی افزود: سهامداران این پروژه به ترتیب 26 درصد سازمان همیاری استان، 24 درصد شهرداری ششتمد و 50 درصد نیز یک شرکت خصوصی هستند که با بهره‌برداری از آن علاوه بر رونق گردشگری شهر، درآمد پایداری نیز برای شهرداری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول