اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مبارکه:

3600 نفر در کلاس غنی‌سازی اوقات فراغت هلال‌احمر شرکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مبارکه گفت: در تابستان امسال 3 هزار و 650 نفر از شهروندان در کلاس غنی‌سازی اوقات فراغت هلال‌احمر شهرستان مبارکه شرکت کرده‌اند.

3600 نفر در کلاس غنی‌سازی اوقات فراغت هلال‌احمر شرکت کردند

لطف‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در این شهرستان ارتقای سطح فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه، علمی، هنری،‌ اعتقادی و آمادگی جسمانی بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مبارکه گفت: در تابستان امسال 3 هزار و 650 نفر از شهروندان در کلاس غنی‌سازی اوقات فراغت هلال‌احمر شهرستان مبارکه شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: ارتقای سطح آمادگی امدادی جوانان عضو جمعیت، مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی و برنامه‌ریزی به منظور حضور حداکثری اعضا در برنامه‌های بشر دوستانه و امدادی در سطوح‌های مختلف از جمله برنامه‌ها و اهداف اصلی این طرح بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مبارکه گفت: با توجه به اهداف این سازمان در جهت کمک‌رسانی و امداد در مواقع لازم برنامه‌ریزی شد تا حضور حداکثری اعضا در برنامه‌های بشر دوستانه و امداد در سطح کانون‌های دانشجویی، آزاد و روستایی انجام شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول