اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

کلنگ ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به زمین خورد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز و قائم مقام وزیر گفت: کلنگ ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به زمین خورد.

کلنگ ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز،  محمدحسن ناصری گفت:‌ پس از تصویب تأسیس دانشگاه علوم پزشکی در استان البرز، نیاز به احداث پردیس دانشگاه ضروری به نظر می‌آمد.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر طی تفاهمنامه‌ای از سوی مسئولان قطعه زمینی با مساحت 331 هزار متر مربع با کاربری آموزشی تحویل دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: همچنین در سفر سوم و چهارم ریاست جمهوری و هیئت دولت به البرز این موضوع به صورت رسمی از سوی دولت به تصویب رسید که بر اساس آن ما کار طراحی، مطالعه و احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی را آغاز کردیم.

این مسئول بیان داشت: برای اجرای این مصوبه قانونی در فروردین ماه سال جاری به صورت جدی وارد عمل شده و در حال حاضر نیز دیوار کشی حدود 12 هکتار از زمین به پایان رسیده است.

ناصری خاطرنشان کرد: همه ما فرزندان ایران هستیم و باید زیر پرچم ایران برای آبادانی کشورمان تلاش کنیم؛ دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در صدد است تا با ساخت و راه‌اندازی مجموعه پردیس دانشگاهی که شامل سازمان مرکزی و معاونت‌های مختلف، دانشکده‌های مختلف علوم پزشکی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی و همچنین زمین و سالن‌های ورزشی، کتابخانه جامع و کوی دانشجویی و سایر اماکن و تاسیسات مورد نیاز یک دانشگاه علوم پزشکی بزرگ است، خدمت دیگری را به مردم استان البرز ارائه دهد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول