اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی:

دوره بازآموزی مربیان پیشاهنگی شعب هلال‌احمر استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آغاز دوره بازآموزی مربیان پیشاهنگی شعب هلال احمر استان خبر داد.

دوره بازآموزی مربیان پیشاهنگی شعب هلال‌احمر استان مرکزی آغاز شد

آرش اشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره از امروز با حضور 137 نفر از مربیان خواهر و برادر پیشاهنگی در اراک آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی، قرائت سوگند‌نامه پیشاهنگی، شرکت در صبحگاه مشترک، برپایی نماز جماعت و قرائت فاتحه برای جان‌باختگان زلزله اخیر آذربایجان شرقی از بخش‌های جنبی این دوره است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: کسب آمادگی مربیان برای آغاز فعالیت‌ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و حضور در کمپوری ملی و بین‌المللی تهران از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

اشتری گفت: در حال حاضر هزار و 300 نفر در مقطع ابتدایی سراسر استان عضو پیشاهنگی استان مرکزی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره تخصصی کوهنوردی ویژه اعضای هلال احمر خبر داد و اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین معاونت امور جوانان هلال احمر و هیئت کوهنوردی استان 60 نفر از اعضای هلال احمر در دوره تخصصی کوهنوردی جستجو در کوهستان شرکت خواهند کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این دوره از 13 تا 22 شهریور‌ ماه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

به گفته وی این دوره شامل سه دوره مقدماتی و تئوری و دو دوره تخصصی و عملیاتی است و در پایان به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از سوی فدراسیون کوهنوردی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول