اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت صورت می‌گیرد

برگزاری جشن‌های مردمی در 100 مسجد کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: همزمان با دهه کرامت جشن‌های مردمی در 100 مسجد استان کرمان برپا می‌شود.

برگزاری جشن‌های مردمی در 100 مسجد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه‌های رضوی بعد از ماه مبارک رمضان در استان کرمان آغاز شده و اکنون به اوج خود رسیده است.

وی با اعلام برائت و انزجار از اقدام امریکایی صهیونیستی ساخت فیلم موهن علیه نبی اکرم (ص) افزود: این اقدام بی‌پاسخ نمی‌ماند، زیرا مردم از خواب بیدار شده‌اند و بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

رضایی ابراز داشت: دشمنان کور خوانده‌اند که بتوانند پرچم عدالت‌خواهی، حق‌طلبی، عزتمندی و رحمت اسلام را پایین بیاورند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حادثه 11 سپتامبر را به گردن مسلمانان انداختند، تصریح کرد: از آن تاریخ به بعد گرایش به اسلام صد برابر شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اذعان داشت: حرکت‌هایی مانند اهانت به پیامبر اکرم (ص) موجب افزایش اسلام‌خواهی می‌شود.

رضایی بیان کرد: شورای هماهنگی جشن‌های رضوی با مشارکت 17 دستگاه و محوریت وزارت کشور و نهادهای فرهنگی از سه سال قبل برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت آغاز به کار کرد.

وی شعار دهه کرامت در سال جاری را «اهل بیت احیاگر کرامت و خودباوری اسلامی» ذکر کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت جشن‌های مردمی در 100 مسجد استان کرمان برپا می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فرهنگ رضوی کرمان در حجم کمتری به مساجد استان کرمان طی دهه کرامت انتقال می‌یابد.

وی از برگزاری نمایشگاه «تا آسمان» همزمان با دهه کرامت در مساجد استان کرمان خبر داد و اذعان داشت: تعدادی از خادمان حرم مقدس امام رضا (ع) در این دهه به استان کرمان سفر می‌کنند.

رضایی گفت: با حضور خادمان حرم مقدس امام رضا (ع) برنامه‌هایی از جمله غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در جمع مردم بم و شرکت در نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» با حضور حجت‌الاسلام نقویان، مراسم جشن دختران در اتحادیه انجمن‌های اسلامی و جشن ویژه دانشجویان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمان برشمرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول