اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تجارت خارجی صنعت و تجارت مازندران خبر داد

اعزام هیئت اقتصادی و تجاری مازندران به ارمنستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از حضور هیئت اقتصادی و تجاری مازندران در کشور ارمنستان خبر داد.

اعزام هیئت اقتصادی و تجاری مازندران به ارمنستان

مهدی گلچوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه این هیئت متشکل از جمعی از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان و مدیران تشکل‌های تولیدی و صادراتی و اقتصادی  است به سرپرستی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران انجام شد.

وی هدف از اعزام این هیئت تجاری مازندران را تحقق اهداف صادراتی و تحکیم و گسترش مناسبات اقتصادی با  کشور ارمنستان عنوان کرد.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برخی از مهم‌ترین اهداف این هیئت را شناسایی فرصت‌های تجاری ارمنستان و معرفی توانمندی‌های صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران عنوان کرد و بیان داشت: آشنا کردن صادر کنندگان مازندران با قوانین و مقررات کشور ارمنستان، تسهیل صادرات محصولات ایرانی، مذاکره با طرف‌های تجاری و مسئولان مرتبط کشور ارمنستان و عقد قراردادهای تجاری از اهدافی است که در این سفر پیگیری می‌شود.

این مسئول بررسی و پیگیری فرآیند تسهیل تجارت و رفع موانع و مشکلات صادرات انواع کالا و خدمات به ارمنستان را دیگر اهداف این سفر عنوان کرد.

گلچوب در پایان ابراز امیدواری کرد: گسترش مناسبات با کشور ارمنستان و تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی استان بتواند زمینه توسعه صادرات کالا و خدمات استان مازندران به آن کشور را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول