اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیر آبفای آبادان:

50 درصد لایروبی مناطق شهری و شرکتی آبادان انجام شده است

خبرگزاری فارس: مشاور مدیر آبفای آبادان گفت: 50 درصد کار لایروبی انهار در مناطق شهری و شرکتی این منطقه انجام شده و مابقی را در اسرع وقت با جدیت به اتمام می‌رسانیم.

50 درصد لایروبی مناطق شهری و شرکتی آبادان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامحسین نعمتی در نخستین جلسه ستاد بحران شهرستان که در نیمه دوم سال با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ذاتی اداره آب و فاضلاب، رسیدگی به معضلات و مشکلات پیش‌رو در این زمینه است.

وی افزود: اداره آب و فاضلاب شهرستان هر ساله اقدامات مطلوب و مؤثری را در راستای رفع مشکلات فاضلاب و آب مصرفی و آشامیدنی شهروندان انجام می‌دهد.

مشاور مدیر آبفای آبادان تصریح کرد: در راستای لایروبی انهار و جوی‌های شهرستان نیز به‌صورت ویژه با پیمانکار انعقاد قرارداد شده و در حال انجام کار در مناطق شهری و شرکتی هستیم.

وی بیان کرد: در بخش شرکتی؛ کوی کارگر و ولیعصر 33 هزار و 639 متر لایروبی انجام داده و در بخش شهری؛ از بهمن‌ها تا آبادان مرکزی 53 کیلومتر را لایروبی و پاکسازی کرده‌ایم.

نعمتی خاطرنشان کرد: بخش‌های مشترک شهری و شرکتی نیز در دستور کار بوده که هر ساله با تعامل و همکاری شهرداری نسبت به پاکسازی و لایروبی آنها اقدام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تعهدات این اداره در بخش لایروبی انهار و جوی‌های منطقه، 50 درصد کار انجام شده و مابقی را در اسرع وقت با جدیت به اتمام می‌رسانیم.

مشاور مدیر آبفای آبادان ادامه داد: همه تلاش ما بر این بوده که نقاط حساس و بحران‌زده شهر را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و در راستای رفع مشکلات ضروری شهروندان اقدام کنیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام گرفته توسط این اداره گفت: در 30 متری ذوالفقاری نیز اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و کار را تا ایستگاه سه پیش برده‌ایم.

نعمتی افزود: در راستای رفع مشکلات تلمبه‌خانه‌ها نیز بخش فنی نظارت‌های لازم را انجام داده و مشکلات و نواقص پیش‌رو به‌زودی رفع می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول