اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

3 میلیون تومان میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌ مسکن مهر آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر آبادان 3 میلیون تومان است.

3 میلیون تومان میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌ مسکن مهر آبادان

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: دولت سهم خود را در مسکن مهر شهرستان آبادان به‌طور تمام و کمال پرداخت کرده است.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌های مسکن مهر هیچ مشکلی نداریم و به‌زودی آسفالت جاده دوم سایت مسکن مهر نیز از پشت پمپ بنزین اجرایی می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به پیشرفت کار این پروژه خاطرنشان کرد: سایت مسکن مهر شهرستان در برخی مناطق بسته به سهم آورده اعضا 40 درصد و در برخی مناطق با پیشرفت 95 درصدی مواجه بوده است.

وی در مجموع پیشرفت مسکن مهر را 60 درصد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر برخی اعضا با پرداخت سهم آورده و تکمیل واحدها در فاز سه فرهنگیان سایت مسکن مهر مشغول زندگی هستند.

ایلخاص‌زاده با اشاره به سهم آورده اعضای مسکن مهر شهرستان اضافه کرد: مشکل سهم آورده اعضای مسکن مهر در اغلب شهرها دیده می‌شود و البته در این شهرستان نیز پایین است.

وی میانگین سهم آورده اعضا را در آبادان 3 میلیون تومان خواند و افزود: به تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان ابلاغ شده که در این زمنیه به اعضا هشدار دهند در صورت عدم پرداخت سهم آورده طبق زمان‌بندی تعریف و مشخص شده، به ناچار مجبور به حذف آنها می‌شوند.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: این کار به اجبار صورت می‌پذیرد زیرا عدم پرداخت سهم آورده برخی به دیگر اعضا نیز خسارت زمانی و مکانی وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیرساختی سایت مسکونی مهر را به‌طور کامل انجام داده‌ایم، گفت: پروژه‌های دیگری نظیر مسجد، کتابخانه، مدرسه و خانه بهداشت برای این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

ایلخاص‌زاده با اشاره به اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان اظهار کرد: اعضا هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند، در زمانی مطلوب و دلخواه‌تر به واحد مسکنی خود دست پیدا می‌کنند.

وی در پایان اعتبار اختصاص داده شده به خانه بهداشت سایت مسکونی مهر شهرستان آبادان را 500 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول