اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری 43 برنامه سپاه صومعه‌سرا در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صومعه‌سرا از برگزاری 43 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسب هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 43 برنامه سپاه صومعه‌سرا در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و  ایثار دلیرمردانی از خود گذشته است که برای استقامت کشور و سرافرازی ملت با پروردگار خود پیمان بسته‌اند.

وی با بیان اینکه یادآوری و گرامیداشت دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی یک ضرورت و وظیفه مهم در قبال جانفشانی و از خود گذشتگی آنها است، تصریح کرد: نسل امروز باید در هر شرایط و زمانی قدردان دفاع سرسختانه و محکم شهدا، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی باشد.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به فتنه نرم دشمن و هجمه‌های فرهنگی غرب از طریق رسانه‌ها و ابزار مختلف، تصریح کرد: هویت و شخصیتی که پس از انقلاب اسلامی برای ایران و ایرانی به ودیعه گذاشته شد، قابل تعویض با هیچ نوع آزادی و هوسرانی غربی نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع جانانه رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی، ملت ایران را از بار سنگین زور، استبداد، غارت و تحقیر نجات داده و آزادی در دامان اسلام را برای همیشه به آنها هدیه داد.

مهدوی‌نیا از اقشار مختلف مردم خواست تا مانند همیشه با حضور در صحنه‌ها روزنه‌های نفوذ دشمن را برای اجرای حربه‌های شوم مسدود کنند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با تبریک فرارسیدن سی و ‌دومین سالگرد دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس یکی از هفته‌های ارزشمند و بزرگ برای ملت ما است.

وی از برگزاری 43 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسب هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا خبر داد و اضافه کرد: تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان با همکاری و هماهنگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پایگاه‌های بسیج محلات، حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و کانون‌های مختلف بسیجی برگزار می‌شود.

به گفته مهدوی‌نیا، برنامه‌های مذکور در سه بخش مرکزی، میرزا کوچک و تولمات صومعه‌سرا به صورت روز شمار و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی اجرا می‌شود.

وی، برگزاری همایش پیاده‌روی، رژه خودرویی، اجرای تئاتر دفاع مقدس، ویزیت رایگان پزشکی، همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و یادواره شهدای روستاهای نو کاشت، ملک‌سر، مرجقل و تطف صومعه‌سرا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا به برگزاری یادواره زنان ایثارگر این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: این یادواره در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس رأس ساعت 15 بعد از ظهر در مسجد امام جعفر صادق (ع) مرجقل این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از نواختن زنگ آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید به همراه برپایی صبحگاه مشترک به صورت همزمان در مدرسه ابتدایی «بنت الهدی» طاهرگوراب صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: این برنامه با نام و یاد شهیدان بهنام محمدی و فاتحی کرجو برگزار می‌شود.

مهدوی‌نیا، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برپایی محفل انس با قرآن، تجلیل از ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا عنوان کرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول