اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها عزتمند ایستادگی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: دشمن با تهدید و تحریم سعی دارد تا فضای کشور را آشفته کند اما غافل از آن است که ایران در مقابل این فشار‌ها و توطئه‌ها، با تمام قدرت ایستادگی می‌کند.

ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها عزتمند ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مقاومت اظهار داشت: امروز به حرمت وجود شهداست که به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها دست پیدا کردیم و می‌توانیم با تمام قدرت در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بخش عظیمی از سرمایه‌های ما شهید و جانباز و اسیر شدند، بیان داشت: در ابتدای جنگ فکر می‌کردیم که همه‌ سرمایه‌های کشورمان را از دست دادیم گرچه در این جنگ بهترین جوانان ما رفتند اما در مقابل آن چیزی را به دست آوردیم که از یک سرمایه عظیم هم بالاتر است و آن قدرت ایستادگی محکم ایران در قبال دشمنان است.

استاندار همدان تصریح کرد: در گذشته بیشترین فرصت کشور ما به جنگ اختصاص یافت اما امروز فضای کشور ما عطرآگین است به نام و حضور شهدا و به حرمت وجود همین شهیدان است که به این قدرت رسیدیم تا بتوانیم در مقابل بزرگترین استکبار جهانی و قوی‌ترین دشمنان بایستیم.

وی ادامه داد: دشمن با ترور بهترین شخصیت‌های ما و با فشار تحریم‌ها سعی دارد تا فضای کشور را آشفته کند چرا که در جایی از جهان مردم با ریختن در خیابان‌ها و تظاهرات حکومت آن کشور را عوض می‌کنند اما در ایران با وجود همه این فشار‌ها و توطئه‌ها مقاومت حرف اول را می‌زند و با تمام قدرت ایستاده‌ایم.

آزاد خاطرنشان کرد: گسترش وسایل علمی، کشاورزی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها حاصل هشت سال دفاع مقدس است و اگر این دفاع و جانفشانی رزمندگان ما نبود امروز ایران اسلامی وجود نداشت.

وی در خصوص تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآور شد: امسال اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی که در آموزش و پرورش افتاده اجرای سند تحول بنیادین به صورت رسمی است که بسیار قابل توجه است.

آزاد تأکید کرد: این سند بر مبنای فرهنگ، خواسته‌ها و مطالبات دینی و اسلامی تنظیم شده و پس از بررسی و تحقیق دقیق به تصویب و مرحله اجرا در آمده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری افزود: رهبر ما در سخنانش به این نکته اشاره کردند که مهم‌تر از خود سند، اجرای دقیق آن است که این اجرا انگیزه بسیار قوی را می‌طلبد.

استاندار همدان با بیان اینکه اجرای این سند در دو بخش است، ادامه داد: بخش اول آن آماده کردن زیرساخت‌ها است که به عهده دولت بوده و همه چیز آماده است و بخش دیگر آن به عهده معلمان و دانش‌آموزان و والدین آنان است.

وی با تأکید بر اینکه این سند برای اجراست و نباید در قفسه‌ها خاک بخورد، ابراز داشت: این اجرا برای خوب پیش رفتن انگیزه قوی می‌خواهد چرا که در گذشته الگوگیری ما در آموزش و پرورش به سبک غربی بود اما امروز با تدوین سند تحول بنیادین می‌توانیم به هدف اسلامی و ایرانی خودمان دست پیدا کنیم.

آزاد در پایان سخنانش گفت: اگر می‌خواهیم سند تحول بنیادین به خوبی اجرا شود باید آن را به صورت دقیق مطالعه کنیم و به مرحله اجرایی برسانیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول